Mahom je riječ o mlađim ljudima koji su bili anonimni dok se nisu pojavile internetske video i ine platforme. Najbolje plaćeni među njima već okreću ozbiljan novac
U šest godina, otkad je pokrenut, TikTok ne samo što je ostvario astronomski brz rast popularnosti, već je i nemalom broju ljudi postao glavni ili barem značajan izvor prihoda.
Među njima se nađe poneko ime koje je bilo poznato i ranije, ali mahom je riječ o mlađim ljudima koji su bili anonimni dok se nisu pojavile internetske video i ine platforme. Najbolje plaćeni među njima već okreću ozbiljan novac.
Tako, recimo, tiktokerica Charlie D'Amelio naplaćuje nešto više od sto tisuća američkih dolara po objavi za svojih 146,9 milijuna pratitelja.
Slavu je stekla plesnim videozapisima, čime je privukla niz sponzora kao što su Invisalign, kozmetika Morphe, Dunkin' Donuts... A ima i svoju seriju na platformi Hulu, 'The D'Ameilo Show'.
Njeno se bogatstvo procjenjuje na 20 milijuna američkih dolara.
Khabane Lame, 22-godišnji tiktoker iz Senegala, do 149,5 milijuna pratitelja došao je videima u kojima se izruguje suvišno kompliciranim životnim savjetima.
Sponzoriraju ga Xbox, Netflix, Amazon Prime i Hugo Boss te mu plaćaju nešto manje od sto tisuća američkih dolara po objavi.
Bella Poarch, pjevačica filipinsko-američkog porijekla, postala je poznata zahvaljujući videu u kojem pjeva pjesmu 'M to the B' na plejbek.
Snimila je reklame za Google, Pradu i Tinder, a izdala je i prvu singlicu te došla do 56. mjesta na Billboardovoj ljestvici.
Ima 91,6 milijuna pratitelja, naplaćuje 66,8 tisuća američkih dolara po objavi i raspolaže s oko dva milijuna američkih dolara osobnog bogatstva.
Addison Rae je zbog uspjeha na TikToku uvrštena na popis influencera 30 Under 30 časopisa Forbes. Pojavila se u Netflixovom filmu 'He's All That', ima svoju liniju proizvoda Beauty koju prodaje u trgovinama Sephore, a sponzorira ju i American Eagle.
Uzima 65,1 tisuću američkih dolara po objavi za publiku od 88,7 milijuna pratitelja. Stekla je dosad oko 15 milijuna američkih dolara osobnog bogatstva.
Poznati glumac Will Smith bio je među najuspješnijima na Instagramu, a odlično mu ide i na TikToku, iako na te dvije društvene mreže objavljuje iste sadržaje.
Njegove objave prati 72,3 milijuna ljudi, a naplaćuje 53,7 tisuća američkih dolara po objavi.
Domaći tiktokeri ne bilježe ni približno toliko dobre brojke kad je riječ o pratiteljima, ali ne može se reći da im ide loše.
Objave o šminki Mirte Miler prati 16,4 milijuna tiktokera, Adrijan Krajcar ima ih 1,1 milijun, Sandi Pego 906,6 tisuća, Leonardo Laman 663,3 tisuće, Marko Markec 525,8 tisuća, Dario Marčac 550,5 tisuća, Ana Nicole Vrdoljak 304,7 tisuća, Kristijan Iličić 273,4 tisuće...
Kako su svi navedeni redom iznad granice broja posjetitelja nakon koje mogu početi zarađivati putem TikToka, može se pretpostaviti da koriste barem jedan od ovih načina na koje to učiniti.