APLIKACIJA DERMI

Ne možete dobiti termin kod dermatologa? Zagrebački studenti imaju rješenje

11.08.2024 u 14:30

Bionic
Reading

'Želimo dermatološke preglede učiniti što dostupnijim svima u Hrvatskoj', kaže Luka Terzić, suosnivač tvrtke Panthera Digital koja stoji iza Dermi, prve hrvatske dermatološke aplikacije, dostupne na iOS-u i Androidu od 31. srpnja. U samo tjedan dana od lansiranja aplikacie prikupili su 134 korisnika. Koji je bio povod za pokretanje aplikacije, kako ona točno funkcionira i koje su njezine prednosti otkrili su nam njezini idejni začetnici

Iza projekta Dermi stoje trojica studenata s FER-a - Luka Terzić, Josip Zavada i Leo Goršić. U svibnju ove godine osnovali su tvrtku Panthera Digital, a trenutno se bave razvojem mobilnih aplikacija za druge startupe i tvrtke. 'To nam omogućava da samostalno financiramo naš startup Dermi', kaže nam 23-godišnji Terzić, koji je nedavno diplomirao na studiju računarske znanosti na FER-u.

Iskustvo na razvoju mobilnih aplikacija stekao je u Infinumu, gdje je više od dvije godine radio kao iOS inženjer. To je znanje primijenio kako bi početkom ove godine krenuo raditi na aplikaciji Dermi, koju je s Josipom i Leom razvio u samo sedam mjeseci. Svjetlo dana Dermi je ugledao krajem srpnja, a sam povod za razvoj takve aplikacije bili su, kaže Terzić, problemi s aknama, s kojima su se on i njegov kolega Josip odlučili uhvatiti u koštac.

Dermi
  • Dermi
  • Dermi
  • Dermi
  • Dermi
Dermi Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Panthera Digital

'Na vlastitoj koži znamo koliko je teško doći do dermatologa u Hrvatskoj. Kap koja je prelila čašu je bila kada je moja djevojka imala dermatološki problem i dobila je termin za pregled u državnoj bolnici za godinu i tri mjeseca. Privatni dermatolozi su također jako opterećeni; znali smo čuti od prijatelja da su čekali na pregled kod nekih privatnika i po nekoliko mjeseci.

Znali smo da mora postojati neko bolje rješenje, pogotovo u vrijeme kada se sve digitalizira, a naše zdravstvo kasni za drugim državama u EU. Vidjeli smo da slični proizvodi postoje u drugim državama EU i odlučili napraviti bolje rješenje za naše tržište, te dati naš doprinos da učinimo dermatološke preglede dostupnijim. Na aplikaciji smo krenuli raditi u prvom mjesecu gdje smo s dermatolozima kreirali sve što je potrebno kako bi pregled bilo moguće odraditi preko aplikacije', kaže mladi inženjer.

Kako aplikacija Dermi funkcionira?

'Pregled preko aplikacije Dermi obavlja se popunjavanjem detaljnog upitnika o tegobi koji su sastavili dermatolozi. Nakon popunjavanja upitnika, dodaju se fotografije tegoba. Nakon što se dodaju fotografije, potrebno je obaviti predautorizaciju plaćanja. Predautorizacija plaćanja znači da se novac s računa uzima korisniku samo ako je moguće odraditi pregled preko aplikacije. Ako dermatolog iz bilo kojeg razloga na temelju upitnika i fotografija ne može odraditi pregled, naplata se otkazuje. Ako je pregled moguće odraditi preko aplikacije, dermatolog unutar 24 sata šalje detaljan nalaz i dijagnozu, te i privatni recept ako je to potrebno.

Postoje dva različita paketa liječenja (premium i osnovni). Osnovni pregled uključuje detaljan nalaz i dijagnozu dermatologa te po potrebi i privatni recept. Cijena osnovnog paketa je 49 eura. Premium paket uključuje sve što i osnovni, ali također, analizu tipa kože i personalizirani plan za njegu kože. Cijena premium paketa je 59 eura. Za prvi pregled dajemo korisniku 20 posto popusta, što znači da su cijene za prvi pregled preko aplikacije 39 i 47 eura', navodi Terzić.

Žele se proširiti i na regiju

Suradnju su već ostvarili s nekoliko poliklinika, među ostalim sa solinskom poliklinikom Life Med koja objavlja preglede preko aplikacije Dermi. 'Imamo dogovorene suradnje s više poliklinika te ćemo ih po potrebi uključivati u sustav. Kada korisnik popuni upitnik i doda fotografije, spajamo ga s prvom dostupnom poliklinikom.

Liječnik iz poliklinike šalje detaljan nalaz, dijagnozu i privatni recept (po potrebi) unutar 24 sata od postavljanja upita. Glavni cilj nam je učiniti dermatološke preglede što dostupnijim svima u Hrvatskoj, a onda se proširiti i na druge države u regiji', zaključuje Terzić.