Internetom se širi sve veći broj programa koji pomoću otkrića OpenAI-ja rade neobične stvari poput pisanja email poruka, marketinških poruka, pa čak i memova
Poduzetnici diljem svijeta polako grade alate koji sami od sebe pišu emailove i marketinške kopije uz pomoć GPT-3, tehnologije za generiranje teksta razvijene ranije ove godine.
Jedna od njih je Compose, alat za automatizirano pisanje emailova koji koristi tehnološko rješenje koje je OpenAI, Googleov institut za razvoj umjetne inteligencije predstavio u srpnju. GPT-3 je, podsjetimo, postao hitom među internautima, pogotovo zato jer je mogao pisati memove, računalni kod, blog objave za samopomoć, pa čak i priču smještenu u svijet Harryja Pottera. Pored pohvalnih radnji GPT-3 je također bio naklonjen govoru mržnje, dijelom zato jer su njegovi algoritmi učili pisati tako da su prožvakali jako puno interneta.
Nakon što je bio iskorišten za memove, došlo je vrijeme za neke ozbiljnije primjene poput copywritinga i pisanja email poruka. Aplikacija Snazzy.ai koja je na tržište stigla tek nedavno može slagati reklame za Google uz pomoć osnovnih informacija o kampanji ili brendu.
Chris Frantz, suosnivač Snazzyja i stručnjak za marketing tvrdi da aplikacija smanjuje posao vezan uz stvaranje inicijalne hrpe ideja koje se mogu složiti u svježu kampanju.
Istraživanje VWO-a navodi da GPT-3 u usporedbi s materijalom kojeg pišu ljudi statistički postiže bolje rezultate. Prema riječima osnivača VWO-a, Parasa Chopre, marketingaši budućnosti će češće pribjegavati automatski generiranom materijalu jer im omogućava puno veću slobodu pri eksperimentiranju sa konačnim materijalom. 'Čim više eksperimentirate, to ćete vjerojatnije utjecati na metriku vašeg poslovanja' komentirao je.
Nova era računalno generiranog teksta
Compose i druge aplikacije nastoje ubaciti GPT-3 u svakodnevno poslovanje tako da korisniku pruže mogućnost upisa nekoliko minimalističkih parametara, nakon čega bi umjetna inteligencija sve to pretvorila u čitke paragrafe teksta koji se mogu uređivati po korisnikovom ukusu. Tehnologija iza ove metode jednako je zanimljiva - aplikacije građene na GPT-3 šalju komadiće teksta pod imenom 'prompts' ili zahtjevi serverima OpenAI-ja. GPT-3 pošalje novi tekst koji će, prema proračunu, pratiti zahtjev koji je temeljen na statističkim uzorcima koje je prije toga vidio negdje drugdje na internetu.
Problem je, doduše, što zahvaljujući neutemeljenosti interneta u fizičkoj stvarnosti GPT-3 nema neke temelje po kojima bi mogao procjeniti što piše, pa nerijetko sklapa poruke koje se pretvore u opći nered.
Tako su rane verzije aplikacija poput OthersideAI-ja spominjale parametre ali onda otišle u potpuno desetom smijeru, izmišljajući stvari poput nepostojećih dogovora s doktorom. Nova verzija softvera ide čak dalje, pokušavajući imitirati stil pisanja kojeg koristi vlasnik programa ili profila.
Prema Wiredu, umjetna inteligencija može napisati jednostavne emailove, no kompleksniji zadaci polučuju relativno nepovezanim porukama. Firme koje razvijaju sustave za automatsko generiranje teksta ovaj će problem pokušati riješiti pomoću pravih ljudskih učitelja. Kada im to pođe za rukom, velike su šanse da će kormilo razvoja ovakvih projekata u jednom trenu preuzeti velike kompanije koje će ih implementirati u svoje usluge.