U najvećoj društvenoj mreži svijeta odustali su od softverskih robota za brbljanje u korist značajke koja se dosad pokazala vrlo popularnom
Pojedinim korisnicima već je stiglo redizajnirano izdanje Facebookove aplikacije za izravnu razmjenu poruka Messenger, u kojme je povećan naglasak na značajki Stories.
Ta značajka omogućava privremeno dijeljenje fotografija i video zapisa s prijateljima. Nakon 24 sata fotografije i video zapisi bivaju obrisani.
Pokazala se prilično uspješnom na Instagramu (pola milijarde aktivnih korisnika dnevno u siječnju ove godine), a hvata zalet i na samom Facebooku.
NOVA GENERACIJA
Pobrojali smo videoigre koje apsolutno moraju doći na PlayStation 5
Značajka Stories je u Messengeru dobila vlastitu karticu umjesto malog prikaza pri vrhu popisa kontakata na Facebooku.
Iz novog Messengera također je izbačena kartica Discover, u kojoj ste dosad mogli naći na tisuće automatiziranih softverskih robota kojima ste mogli postavljati pitanja o poslovanju, igrati igre i kupovati.
Značajka Stories nije izvorno nastala u Facebooku i Instagramu, već u Snapchatu. U najvećoj društvenoj mreži svijeta očekivali su kako će botovi za brbljanje postati načinom na koji komuniciramo, ali to se nije dogodilo, piše Business Insider.