Svake godine, još od 1999, grupica od 82 automobilska novinara iz 34 svjetske zemlje okupi se kako bi dodijelila prestižnu nagradu za internacionalni motor godine
I ove godine, baš kao i protekle dvije, titulu najboljeg ponio je Fordov majušni jednolitreni trocilindrični turbo benzinac osvojivši 351 bod. Ovom tehnološkom dragulju koji pokreće pola Fordove postave, od Fieste do Mondea, a dovoljno je malen da stane u ručnu prtljagu, ovo je već 13. nagrada!
Ferrarijev 4.5-litreni V8 zauzeo je drugo mjesto sa 281 osvojenih bodova, dok je Volkswagenov 1.4-litreni TSI trećeplasiran s 254 boda. U stopu ga prati Mercedesov 2.0-litreni turbo iz A45 AMG-a s 252 boda, dok se na petom mjestu našao električni pogon iz Teslinog Modela S (225 bodova).
Dodijeljene su i individualne nagrade po zapremini:
1 do 1.4 l: Ford 1.0 benzinac
1.4 do 1.8 l: Volkswagen 1.4 TSI benzinac
1.4 do 1.8 l: BMW/Peugeot-Citroen 1.6 benzinac
1.8 do 2.0 l: Mercedes AMG 2.0 benzinac
2.0 do 2.5 l: Audi 2.5 benzinac
2.5 do 3.0 l: BMW 3.0 benzinac
3.0 do 4.0 l: Mclaren 3.8 V8 benzinac
iznad 4.0 l: Ferrari 4.5 V8 benzinac
Zeleni motor: Tesla električni pogon
Stručni žiri istaknuo je da konkurencija nikad nije bila žestoka kao ove godine, što je samo dobar indikator onoga što nas čeka u narednom razdoblju.