Električni automobili možda i jesu budućnost, no još je dalek put do njihove potpune implementacije u svakodnevne živote većine ljudi na ovom planetu
Iz istog razloga proizvođači ne prestaju izvlačiti maksimum iz motora s unutarnjim izgaranjem te se, umjesto električnih automobila, masovno klade na hibride.
I Peugeot je jedan od ovih proizvođača te nam se upravo pohvalio novom paletom benzinaca i dizelaša.
Francuzi su jako ponosni što su novim agregatima smanjili emisiju CO2 flote sa 115,1 gram po kilometru u 2013. na svega 111,2 grama u 2014. godini.
Najveće zasluge pripadaju 1.2-litrenom trocilindričnom benzincu PureTech koji zadovoljava ekološke norme Euro 6. U verziji sa 130 KS ovaj motor pod poklopcem 308-ice troši 4,9 litara goriva na 100 km, odnosno 4,6 litara u verziji sa 110 KS. Također emitira 45 grama manje CO2 od 1.6-litrenog VTi benzinca koji zamjenjuje.
Tu je i BlueHDi dizelaš koji iz 1.6-litrene zapremnine izvlači 120 Ks te je deklariran na potrošnju od 3,2 litre na stotinu kilometara, dok će se entuzijasti vjerojatno najviše radovati dvolitrenom BlueHDi dizelašu koji razvija 185 KS u 308-ici GT odnosno 205 KS u 1.6-litrenoj benzinskoj izvedbi THP.