Komentirajući globalni raspad IT sustava za Večernji list, stručnjak za računalnu sigurnost Alen Delić istaknuo je da kvarovi poput ovog ne predstavljaju izravnu prijetnju, primjerice, sigurnosti zrakoplova, već pogađaju administraciju i operativu, zbog čega zrakoplovne tvrtke ne mogu pružati usluge
'Mnogi će biti pogođeni, ali ne i kritični sustavi koji direktno ugrožavaju sigurnost ljudi', naglasio je za Večernji list.
Neke će probleme biti moguće riješiti automatski, dodao je, dok će druge trebati rješavati ručno: 'Proizvođač će poslati službene preporuke, a neki problemi će se moći riješiti automatski. U nekim slučajevima IT stručnjaci moraju ručno popraviti određene stvari. Što je veći sustav, to će duže trajati oporavak. Informatičarima diljem svijeta danas neće biti jednostavno.'
Ranije je u analizi za tportal informatički stručnjak Marko Rakar rekao da bi se funkcionalnost pojedinih servisa mogla vratiti razmjerno brzo, ali i da bi potpuno rješavanje problema moglo danima potrajati.
Prema njegovoj procjeni, moguće je da će se ovakve situacije ponavljati.