Prva planirana ruta Hyperloopa kreće u New Yorku a završava u Washingtonu i to putovanje bi, prema Musku, trebalo trajati 29 minuta
Budućnost je svakim novim danom (i svakim novim izumom) sve bliže. Stoga nije ni čudno da i kad postoji potencijal za nečim novim, izumitelji diljem svijeta su uzbuđeni.
No neki, poput Elona Muska svaki detalj dočekuju s oduševljenjem. Tako je bilo i istog trenutka kada je dobio odobrenje za izgradnju Hyperloopa. No čemu sva ta strka i o čemu se tu radi?
Što je to?
Hyperloop je brzi način dolaska od točke A do točke B. Jako brzi način. Ovo je u biti novi način transportacije ljudi i automobila koji je još uvijek u fazi teorije, no moglo bi skratiti vrijeme putovanja, barem u nekim američkim državama.
Prva planirana ruta kreće u New Yorku a završava u Washingotnu i to putovanje od 328 kilometara bi, prema Musku trebalo trajati 29 minuta. Ovo je ideja koja bi trebala funkcionirati na mjestima koja nisu udaljena jedno od drugoga više od 1500 kilometara. Kako unajmljivanje aviona nije niti praktično, niti financijski efikasno, došao je na ideju izgradnje dugačke 'cijevi' kroz koju bi se ljudi vozili u posebnim 'vagonima'. U planu su dvije vrste Hyperloopa, onu za putnike i onu koja bi bila poput trajekta (za putnike i njihova vozila).
20 dolara za 29 minuta
Kako sada stvari stoje, izgradnja osnovne verzija Hyperloopa koštat će nešto manje do šest milijardi dolara, a Hyperloop plus će koštati sedam i pol milijardi. No Musk tvrdi kako je to jeftinije rješenje od trenutnih.
'Verzija Hyperloop 'samo za putnike' je manja od devet posto troškova predloženog željezničkog sustava za putnike između Los Angelesa i San Francisca' u svom radu objašnjava Musk. Jedna jednosmjerna karta za Hyperloop koštat će 20 dolara i prevest 7,4 milijuna ljude godišnje u ova smjera.