Renault planira povući 15 tisuća vozila koja se još nisu prodala kako bi im testirao motore zbog mogućeg problema sa sustavom koji kontrolira ispušne plinove. Posrijedi su dCi 110 dizelski motori, a problem je po svoj prilici zahvatio tek dio serije
Dok su mediji požurili usporediti ovaj problem s eko skandalom koji je zahvatio Volkswagen Group, Renault navodi kako niti jedno njihovo vozilo nije opremljeno softverom ili hardverom za lažiranje na eko testovima. Problem se navodno svodi na grešku u sustavu za kalibriranje u motoru.
VW skandal je imao mnogo šireg utjecaja, jer su primjerice francuske vlasti najavile strožu kontrolu i ponovno testiranje stotinjak automobila različitih proizvođača. Među njima se našao i Renault. Neovisno o tome, francusko ministarstvo vezano za energiju je izjavilo kako u Renault vozilima uistinu nije otkriven nikakav softver ili sustav za varanje na testovima. Ministrica Segolene Royal je potvrdila kako nema nikakve prevare u Renaultu, no čini se kako su brojni proizvođači testove radili van parametara koje su službeno postavili Francuzi.
Renault je nešto ranije najavio da će uložiti 50 milijuna eura na usklađivanje stvarnih emisija svojih automobila s onima koje pokazuju službena ispitivanja. Usprkos svemu, dionice Renaulta su pale već na prvi glas o mogućem 'problemu'.