Ženevski autosalon netom je otvorio vrata, a već imamo zvijezdu. Christian von Koenigsegg pokazao je okupljenim novinarima Regeru - najsofisticiraniji hiperautomobil na svijetu koji raspolaže s 1.500 KS i 2.000 Nm te nema mjenjač. Nema mjenjač!
Ludi švedski genijalac rješenje je zamislio prije osam mjeseci te angažirao Rimac Automobile da odrade ostalo. Rezultat je KDD sustav koji koristi elektromotore i inovativnu hidrauličku spojku umjesto klasičnog mjenjača.
Osim što omogućava vektoriranje okretnog momenta na sve kotače, regenerativno kočenje i čak 50 km vožnje bez kapi potrošenog goriva, izbacivanje mjenjačke kutije iz jednadžbe uštedjelo je 200-tinjak kilograma na ukupnoj masi.
Petolitreni biturbo V8 razvija 1.100 KS te je potpomognut s trima elektromotorima - jednim na radilici i dvama na stražnjoj osovini, koji ukupno razvijaju još 400 KS.
Budući da ukupna masa vozila iznosi 1627 kg, ne čudi što pokraj Regere svi ostali automobili djeluju nepokretno. Sprint s mjesta do 400 km/h ovog čudesa traje manje od 20 sekundi.
Regera je prije GT automobil nego raketa za stazu, pa luksuza u unutrašnjosti ne manjka.
Takva je i cijena. Koenigsegg će ih izraditi tek 80 po cijeni od 1,89 milijuna dolara po primjerku. Tko zna, možda zahvaljujući Rimcu jednu vidimo i u Hrvatskoj.