SLAB INTERES

Sony povlači novu igru s tržišta samo dva tjedna nakon lansiranja

04.09.2024 u 10:13

Bionic
Reading

Sony je objavio da povlači online pucačinu Concord iz prodaje samo dva tjedna nakon njezina lansiranja. Multiplayer naslov, koji je ekskluzivno izdan za PlayStation 5 i PC 23. kolovoza, navodno nije uspio privući dovoljno igrača

U blogu na Sonyjevoj web stranici, direktor igre Ryan Ellis iz razvojnog studija Firewalk Studios najavio je da će biti ugašena 6. rujna. Izjavio je da će svi koji su kupili Concord po cijeni od 40 funti dobiti potpuni povrat novca, a tim odlučuje o 'najboljem putu dalje' za povratak igre.

Concord je tzv. hero shooter, sličan popularnim naslovima poput Overwatcha i Valoranta. Igrači su dio tima koji se sastoji od likova s različitim sposobnostima, a mogu se natjecati u klasičnim deathmatchovima ili drugim modovima koji uključuju osvajanje ciljeva ili kontrolu određenih dijelova arene, piše BBC.

Nedostatak inovativnosti

Sony je razvijao Concord osam godina i bio je to najnoviji pokušaj da osvoji multiplayer tržište. Igra je dobila mješovite recenzije kritičara, s pohvalama za grafiku i solidan gameplay, ali i kritike zbog nedostatka inovativnosti u žanru. Prema podacima s web stranice SteamDB, koja prati broj igrača na PC-ju, najveći broj istovremenih korisnika Concorda bio je 660. Za usporedbu, najviše igrana igra Counter-Strike 2 bilježi više od milijun igrača još od kolovoza 2022.

Ellis je u svojoj poruci istaknuo da je Firewalk 'pažljivo slušao' povratne informacije. 'Iako su mnoge kvalitete igre odjeknule među igračima, također smo svjesni da drugi aspekti i naše početno lansiranje nisu ispunili očekivanja', rekao je. Zahvalio je igračima koji su isprobali igru i istaknuo da im je 'strastvena zajednica koja se okupila oko igre značila sve'. Njeno gašenje omogućit će developerima da 'istraže opcije, uključujući one koje će bolje dosegnuti naše igrače', dodao je.

Teško tržište za live-service igre

Multiplayer ili live-service igre, koje redovito dobivaju ažuriranja da bi zadržale igrače, unosne su za kompanije, a Sony je posljednjih godina značajno ulagao u njih. Ranije ove godine izdao je Helldivers 2 i on je postao pravi hit prodavši se u više od 12 milijuna primjeraka za PlayStation 5 i PC.

Međutim najava Concorda na Sonyjevom događaju State of Play u svibnju nije izazvala istu razinu oduševljenja, a mnogi su predviđali da će se teško probiti na tržištu.

Tržište live-service igara izuzetno je teško osvojiti, a statistike američke analitičke tvrtke Newzoo, koja prati najpopularnije igre, redovito pokazuju da su na vrhu ljestvica već godinama stari naslovi kao što su Minecraft, Roblox i League of Legends. Ranije ove godine igra Suicide Squad: Kill the Justice League Warner Brosa također nije uspjela privući onoliko igrača koliko je izdavač očekivao.

Concord će sada morati pronaći novi način da se vrati igračima i pokuša osvojiti svoje mjesto u teškoj konkurenciji.