Više snage, više okretnog momenta, spušteni ovjes - i brži automatski mjenjač osnovne su karakteristike Renaultove kompaktne jurilice Clio RS Trophy. Ovaj top-model cilja na vozače koji će se okušati na stazama, ali pri tom žele i automobil koji se relativno normalno može voziti i na standardnim cestama
Posrijedi je nešto opakija verzija poznatog modela Clio RS. Desetak posto snažnija izvedba 1.6-litrenog motora koji sad razvija 217KS bila je moguća korištenjem većeg turbopunjača i doradom ECU-a, ali doradama tu nije kraj. U konačnici RS 220 Trophy do stotke ubrzava za 6,6 sekundi.
Okretni moment se također povećao na ukupno 260Nm, uz dodatnih 20Nm dostupnih u četvrtoj i petoj brzini u sklopu 'Torque Boost'. Štoviše, maksimalni okretni moment se razvija već pri 2.000 okretaja, a ova jurilica maksimalnu snagu otkriva na 6.050 okretaja. U odnosu na 'slabiji' Clio 200, ograničenje je podignuto na 6.800 okretaja. Osjećaj u novoj jurilici svakako podiže i 50 posto brži novi automatski mjenjač. Poboljšanja su stigla i na ručice za mijenjanje brzina smještene na volanu, a Renault tvrdi da je hod sada 30 posto kraći.
Da stvari ipak ostanu 'pitomije' za standardnu vožnju i potrošnju (5.9l na 100km), Renault je integrirao Stop&Start funkciju, no vrijedi imati na umu kako je ona onemogućena u Sport i Race režimu rada.
Clio RS 220 Trophy je naprijed spušten za 20mm te straga za 10mm, uz 40 posto tvrđe opruge na stražnjim amortizerima, što rezultira boljom upravljivosti. Tu u priči sigurno pomažu i Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 gume. Cijena ove jurilice je između 28 i 29 tisuća eura, ovisno o tržištu.