MakerBot je jedna od kompanija koje su planirale uvesti pravu revoluciju u svijet 3D ispisa. Ovo se trebalo pojaviti u radionicama, dizajnerskim uredima, kućama - svemu. Ipak, priznali su kako njihovi prvi ciljevi i nisu tako jednostavna stvar...
Na stranu što i uobičajeni pisači sve manje trebaju za kućnu uporabu, problem je što nitko zapravo ne želi ni 3D pisač. Jonathan Jaglom, CEO MakerBota priznao je kako kompanija skreće svoj plan s kućanstava i hobista na komercijalne segmente, škole i urede.
'Potrošačko tržište jednostavno još nije tu', rekao je za Gizmodo čelnik MakerBota. Ovo je vrlo teško priznanje, s obzirom na kampanju i marketinške poteze prije svega nekoliko godina. 3D ispis se činio 'svetim gralom svega', takvog ga se predstavljalo na brojnim Kickstarter projektima, svi su ciljali na entuzijaste - ali i na kućanstva gdje bi se prosječan potrošač mogao 'navući' na 'novu tehnologiju'.
Ipak, 3D printeri su još uvijek relativno skup komad hardvera, a pored toga traže i znanja različitog softvera (iz svijeta 3D dizajna i CAD-a) kako bi se nešto i napravilo. MakerBot priznaje kako su djelomično krivi za san koji nije ostvaren ni danas. Naravno, nije sve tako crno. Ciljanje na druge tržišne segmente sasvim sigurno će dovesti do daljeg razvoja tehnologije 3D ispisa pa u skladu s tim MakerBot predstavlja i nove modele svojih uređaja - i drugačiju marketinšku kampanju.