STUDENTSKO NATJECANJE

Tko je osvojio TVZ Mc2 i postao Jopa Master?

15.05.2014 u 07:03

Bionic
Reading

Od 280 studenata u 23 tima izabrano je pet najboljih. Zadatak je natjecanja bio stvoriti aplikaciju na unaprijed određenu temu u samo mjesec dana. Čega su se studenti domislili? Pročitajte

TVZ Mobile Challenge Cup (TVZ Mc2) je studentsko natjecanje u izradi mobilnih aplikacija na platformama Android, iOS i Windows Phone. Organizirao ga je Studentski zbor Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, uz podršku Tehničkog veleučilišta, drugu godinu zaredom.


Ideja natjecanja bila je pokazati kako se može nešto konkretno napraviti u roku od mjesec dana te pritom povezati studentice i studente s različitih područja, poput dizajnera i programera.

Ukupno se prijavilo 280 studenata u 23 tima. Do roka, 1. svibnja, predali su 15 aplikacija, među kojima je izabrano pet najboljih.

Za programere i dizajnere organizirane su dodatne edukacije i radionice, kao i posebno događanje tijekom kojeg su se imali prilike bolje upoznati. Testirani su aplikacijama razvijenim posebno za natječaj: TestThis i Jopa Store.

Tema natjecanja bio je Erasmus+, program Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport za razdoblje do 2020. godine.

Pobjednički tim Quest+ (klikni za uvećanje)


Prvo mjesto osvojila je aplikacija za Android Quest+, iza koje stoje Magdalena Magličić, Mate Križanac i Branimir Škarica.

U pitanju je gamificirana geolokacijska aplikacija, osmišljena kako bi studentima pomogla pri snalaženju u novoj okolini tako što ih navodi na traženje lokacija s potencijalno korisnim sadržajima. Mogu pri tome voditi dnevnik aktivnosti, s bilješkama i fotografijama.

Na drugom mjestu našla se također aplikacija za Android - Erasmus Locator. Napravio ju je tročlani tim koji čine Tomislav Šebalj, Petar Zubak i Hrvoje Kovačićek, koji je zasebno nagrađen i kao najbolji dizajner.

Njihova aplikacija također je namijenjena studentima, polaznicima Erasmusovih programa, koji se trebaju snaći u nepoznatoj okolini. Nudi im popis korisnih lokacija, informacije bitne za one koji su tek pristigli u grad i na sveučilište, brojeve koje treba zvati u hitnim slučajevima i tome slično. Umjesto ikonica koristi menije s fotografijama.

Treće je mjesto osvojio tim s aplikacijom za Windows Phone, nazvanom Erasmus Digest. Čine ga Goran Karačić i Ivan Škoro.

U pitanju je aplikacija u koju studenti unose i dijele zanimljiva događanja poput koncerata, predstava, izložbi, predavanja i tome slično, a može poslužiti i za, primjerice, pronalaženje suigrača za nogometne i košarkaške utakmice.


Četvrto mjesto zauzela je aplikacija za Android Meal Point, djelo Viktorije Zajčić i Robina Gobe. To je vodič za studentske menze, u kojem se može pregledati ponuda, radno vrijeme, lokacija i druge korisne informacije, a postoji i prijevod naziva namirnica i pića s engleskog na hrvatski.

Konačno, peto mjesto pripalo je aplikaciji Erasmus WP+ za Windows Phone, koju su osmislili i izradili Ivan Perički, Luka Pancirov i Jasen Kostelac.

To je još jedna aplikacija koja studentima na razmjeni u sklopu Erasmusovih programa pomaže pri snalaženju u novom gradu i na novom studiju. Osim niza korisnih informacija, ponudila bi i ocjene i preporuke onih koji su već prošli kroz neki od tih programa.


Tri najbolje plasirana tima dobili su petnaestominutno predstavljanje tijekom iduće konferencije Mobility Day te besplatne kotizacije za sve članove tima.

Nagrade za prvo mjesto bila su tri tablet računala, drugoplasirani su dobili tri e-book čitača, a trećeplasirani tri bežična miša. Četvrto mjesto donijelo je tri tipkovnice, peto tri USB memorije, dok je najbolji dizajner nagrađen grafičkim tablet računalom.

Posebne nagrade dodjelit će i sponzori koji su podržali natjecanje te potencijalni poslodavci.

'Nemojte zaboraviti spomenuti ovo iskustvo u CV-u, poslodavcima to puno znači', poručio je timovima Saša Cvetojević nakon što je predstavio program i djelovanje Zagrebačkog inkubatora poduzetništva.

Nikola Dujmović, direktor tvrtke Span i potpredsjednik Udruženja izvoznika softvera CISEX, pohvalio je povezivanje dizajnera s programerima, dodavši kako je usmjeravanje na korisničko iskustvo ključ uspjeha.