Uznemirujuća slika pokojnog repera, koja je nakon Coachelle protutnjala internetom, ustvari nije bila hologram, već puki odraz, pojačan s nekoliko mađioničarskih trikova iz 19. stoljeća
I ne samo to - za trik nije korišten stari snimak, već je Tupac u potpunosti računalno generiran u holivudskom studiju Digital Domain, koji je - između ostalog - radio na filmovima 'The Curious Case of Benjamin Button', 'TRON: Legacy' i 'X-Men: First Class'.
Sve skupa je, piše Gizmodo, koštalo između 100 i 400 tisuća dolara (od 570 tisuća do 2,2 milijuna kuna). No isplatilo se.
Ako se izuzmu povremeni 'moonwalk' i završetak nastupa, kada je Tupac nestao u bljesku svjetlosti, izgledalo je prilično realistično. Uza svu marihuanu i ecstazy, vjerojatno je dobar dio posjetitelja festivala povjerovao kako svjedoči pjevačevu povratku iz mrtvih.
Kako je ekipa iz AV Conceptsa, tvrtke zaslužne za stvaranje iluzije, uspjela to postići? Pa poslužili su se tehnikom zvanom 'Pepperov duh (Pepper's Ghost)', koja je imala dobila po istraživaču optike Johnu Pepperu.
Trik se temelji na tome da je staklo istodobno prozirno i reflektirajuće. To znači da je moguće, ako se pogode odgovarajući kutovi, prikazati je kao da lebdi u zraku, iako je ustvari prikazana na skupom zaslonu.
To bi moglo objasniti zašto ni Dr. Dreov menadžer, niti zaposleni u AV Conceptsu nisu bili voljni govoriti o tehnologiji korištenoj tijekom nastupa.