Neobičan trend na poznatoj društvenoj mreži nastao je iz greške, no kao što to obično ide, za sobom je povukao pravu lavinu sličnih objava
Ako ste tijekom današnjeg skrolanja Twitterom naišli na korporativne objave s jednom riječju i pomislili da se nekome podvukla greška, niste jedini i ne - sve je to dio novog trenda. Sve je, doduše, započelo sa propustom medijskog predstavnika američke željezničke mreže Amtrak koji je bez ikakvih dodatnih informacija tvitao objavu 'vlakovi'.
Neki su objavu opisali kao grešku dok su drugi pretpostavili da se radi o opisu posla, no kako stvari stoje, korporativni marketing ni na Twitteru ne gubi priliku za jednostavnu reklamu koja je pritom besplatna, prenosi 9news.
Sat vremena kasnije, dopisivanju su se pridružile druge kompanije poput Hyundaija koji je iskoristio priliku za reklamiranje svoje nove inicijative za električna vozila.
Ovaj neobičan trend koji je počeo od greške možda se ne bi ni desio da je kompanija ranije izbacila opciju za uređivanje objava koja će uskoro, kažu, postati dostupna za testiranje nekim korisnicima Twitter Bluea.
'Ako vidite uređeni tvit, onda je to zato jer testiramo tipku za uređivanje' objavili su iz Twittera. Dolazak dugo iščekivane tipke za uređivanje objava mnogi opisuju kao 'najtraženijom značajkom ikad'.
Neortodoksni sajt za mikrobloging ima manje korisnika od Facebooka, WhatsAppa, Snapchata ili Linkedina ali je jako popularan među novinarima, pa tako vrlo često završava u medijima.
Značajka uređivanja će, podsjetimo, pretplatnicima na Twitter Blue doći kasnije ovog mjeseca te će biti lokalizirana samo na jednu zemlju koju, začudo, još nisu obznanili.