Mercedes-Benz 600 Pullman Landaulet u kojem se vozio Josip Broz Tito prodaje se u Engleskoj po nepoznatoj cijeni
Iako na prostorima bivše Jugoslavije kruži fama o mnogo automobila u kojima se navodno vozio Josip Broz Tito, jedan od onih u kojima je stvarno bio vožen prodaje se u Engleskoj. Prodavač je Tom Hartley Junior, odnosno istoimena tvrtka koja se bavi prodajom luksuznih i klasičnih automobila. Radi se o automobilu koji je uvezen za potrebe Tita, a jedan je od samo deset predsjedničkih Pullman Landauleta ikad proizvedenih. Prema navodima Tom Hartley Juniora, riječ je o vozilu s brojem šasije 001854 te svim dokumentima o vlasništvu, servisnom knjigom te 27.378 kilometara.
Portal Autoslavia iz knjige Milana Milutinovića 'Automobili i Josip Broz Tito' prenosi informacije kako je konkretan automobil stigao u SFRJ 1971. te kako je nakon smrti Tita predan na korištenje Nacionalnom parku Brijuni, otkud je nestao 1989. Godinu nakon toga pojavljuje se oglas za njegovu prodaju u engleskom specijaliziranom časopisu Classic and Sports Car koji je dao norveški prodavatelj, nakon čega mijenja par ruku, a tko je sadašnji vlasnik, ne zna se, kao niti cijena za koju se prodaje. Mercedes-Benz 600 oznake W100 proizvodio se od 1963. do 1981., a riječ je o jednom od najluksuznijih automobila u tom razdoblju. Ukupno je proizvedeno 2.677 primjeraka, od čega Pullman modela s produženim međuosovinskim razmakom samo 428 primjeraka. Od toga samo 59 komada otpada na karoserijsku izvedbu Landaulet koja ima platneni krov na stražnjem kraju automobila koji se može spustiti.
Od toga je proizvedeno samo deset primjeraka predsjedničkog Pullman Landauleta koji se od obične izvedbe razlikovao po tome što je imao šest vrata te što je čvrsti krov bio samo iznad prostora za vozača i suvozača, dok je ostatak karoserije bio prekrivan platnenim krovom. Predsjednički Pullman Landauleti su također imali i nekoliko dodataka kao što su ručke za lakše pridržavanje osoba koje su se nalazile u prostoru za putnike, a kako bi mogli dostojanstveno stajati tijekom vožnje. Tehnički je Mercedes S600 Pullman Landaulet bio sjajan automobil, s V8 motorom snage 250 konja i 500 Nm okretnog momenta te zračnim ovjesom i hidraulikom pokretanim vratima, prozorima, sjedalima, poklopcem prtljažnika, itd. Pred kraj proizvodnje u Njemačkoj je standardni 600 Pullman s tvrdim krovom stajao 165.000 maraka, a cijena novog Landauleta, posebno ovakvog kakvog je koristio Tito, nije poznata.