Snapcahat se nije proslavio svojim novim redizajnom. U samo tri mjeseca izgubili su čak tri milijuna dnevnih korisnika, a plan im je bio da privuku nove korisnike te potom i oglašivače. Unatoč tomu prihodi i dalje rastu
Redizajn popularne društvene mreže Snapchat trebao je privući nove oglašivače i korisnike, a starima pružiti osvježenje, barem se tomu nadao izvršni direktor Evan Spiegel. U nekoliko mjeseci nakon redizajna, preko milijun korisnika diljem svijeta potpisalo je peticiju kojom traže vraćanje na prijašnji izgled. Tvrtka je ipak nastavila provoditi svoje planove i to im se odbilo o glavu - izgubili su tri milijuna dnevnih korisnika.
Snap, tvrtka koja je vlasnik Snapchata, objavila je jučer da su u jednom kvartalu zbog redizajna izgubili dva posto dnevnih korisnika. Tako je ta broj pao sa 191 na 188 milijuna, piše The Verge.
Spiegel je rekao kako povratne informacije shvaćaju ozbiljno.
'Smatramo da smo se do sada suočili s najvećim kritikama i želimo više napredovati. Imamo priliku pokazati više pravih sadržaja pravim ljudima', rekao je.
Ovo je prvi put da su izgubili toliko korisnika otkako je Snapchat predstavljen i sasvim je sigurno da ih neće lako vratiti. No ostali prihodi zadovoljili su očekivanja i u porastu su za 44 posto u odnosu na isti (drugi) kvartal prošle godine.
O uspjehu ostalih proizvoda nije se mnogo govorilo. Snap je nedavno predstavio novu seriju naočala Spectacles, a Spiegel ih se tek dotaknuo kazavši da 'kompanija mnogo uči' iz povratnih informacija kupaca te da ih on smatra ključnima za buduće planove i proizvode s proširenom stvarnošću.
Za to vrijeme Instagram grabi naprijed. U posljednjim velikim promjenama angažirali su nekoliko poznatih osoba da naprave posebne filtre, a među njima je i Kylie Jenner, poznata amerikanka koja je nekad obožavala Snapcaht i sada bi za njom moglo otići još korisnika (samo na Instagramu ima preko sto milijuna pratitelja).