Digitalni marketing postoji kako bi stvorio, ojačao i održao vezu između tvrtke i korisnika njezinih proizvoda i usluga
Direktorica agencije Virtua PR iz Slovenije Jasna Suhadolc je, u organizaciji DOBA Fakulteta, održala besplatno predavanje u Zagrebu o važnosti digitalnog marketinga za poslovanje.
Digitalni marketing je termin s kojim se sve više susrećemo te je danas jedan od najvažnijih faktora uspjeha svakog poduzeća, bez obzira njegovu veličinu, djelatnost i lokaciju. Ova vrsta marketinga nije više pitanje izbora, već apsolutna potreba za svako poslovanje.
Tijekom besplatnog predavanja Digitalni sadržajni marketing = trend i prilika za poduzeća Suhadolc je objasnila zašto je digitalni marketing pametna investicija i učinkoviti marketinški kanal koji može pomoći svakoj tvrtki da ostvari svoj potencijal i da napreduje.
'Marketing se promijenio. Kao potrošači postali smo sve zahtjevniji, imamo pristup informacijama i komuniciramo međusobno. Zato je nužno da se tvrtke obraćaju svojim postojećim i potencijalnim kupcima sadržajima koji ih u određenom trenutku zanimaju. Naime, kupci imaju različite potrebe u različitim fazama kupovnog puta. Digitalni marketing postoji kako bi stvorio, ojačao i održao vezu između tvrtke i korisnika njezinih proizvoda i usluga', rekla je Suhadolc.
U interaktivnom predavanju govorilo se o načinima stvaranja sadržaja koji zanimaju kupce, o razlici između tradicionalnog marketinga i novih trendova privlačenja kupaca putem stvaranja korisnih sadržaja te o primjerima uspješnih slučajeva korištenja digitalnog marketinga.