Požežani su krenuli u brendiranje grada, a kako bi 'opipali' bilo građana pokrenuli su i neobičnu online anketu. U njoj traže da se sudionici zaigraju, a Požegu zamisle kao živu žensku osobu dok im njezine godine prepuštaju 'mašti na volju'
'Kao što ćete vidjeti, brendiranje nisu samo lijepi logo i simpatičan slogan. Brendiranje, ako je zaista dobro, mora prenijeti našu priču o Požegi', poručuju sudionicima ankete na službenim stranicama Grada Požege.
Na taj način, pišu, žele pokazati priču o tome što je posebno i drugačije u njihovu gradu i zašto su baš 'Požežani najbolji domaćini za fešte i kulturu, sport, obrazovanje kvizove ili druženje uz odličnu hranu i piće!'.
Stoga od sudionika ankete traže da se malo zaigraju te Požegu zamisle kao živu žensku osobu dok njezine godine prepuštaju na izbor mašti. A evo što pitaju one koji opisuju ovu 'slavonsku ljepoticu':
Koje boje najviše voli, ali i što njen muškarac iz snova mora imati te kakve su joj omiljene haljine kao i odjeća za izlazak.
Između ostaloga sudionici odgovaraju i na pitanje kakve fotke najviše voli stavljati na Instagram, one iz izlazaka ili hrane od koje ti rastu zazubice, ali i zamišljaju kako najradije provodi vrijeme, od onoga u teretani ili trčanju u prirodi do druženja s frendicima ili klubu za izlazak.
Požežani na kraju pitaju kako će jednog dana svi znati za nju, je li to zbog Instagram ili Twitter profila, Youtube kanala ili ju online uopće ne zanima jer se voli družiti uživo.