Na recentnom QuakeConu igrači su po prvi puta mogli isprobati singleplayer i multiplayer komponentu nadolazećeg Ragea
Odmah po objavi prvih detalja o multiplayer komponenti Ragea pojavile su se brojne kontroverze s obzirom na to da se radi o FPS-u čiji multiplayer zapravo uopće neće biti FPS, nego isključivo borba vozilima.
Kao što znate, Id Software praktički je začeo FPS žanr i osmislio dobar dio danas ustaljenih multiplayer modova, zbog čega su informacije o Rageu bile još interesantnije. Spomenuti multiplayer tako će sadržavati dva različita moda – Combat Rally i Legends of Wasteland. U prvome će se istovremeno u arenama boriti do šestero igrača, a cilj će biti sakupiti što više 'rally pointova' koji će biti pozicionirani po areni, ali do njih će se prije svega dolaziti uništavanjem neprijatelja. Legends of Wasteland će pak biti coop mod za dvoje igrača koji će zapravo biti nadopuna singleplayeru. Kroz singleplayer ćete nailaziti na questove koje ćete moći prihvatiti ili odbiti a koji će spadati u coop sferu.
Naravno, postavlja se pitanje kako se Id odlučio na opisani pristup, no odgovor bi mogao biti prilično jednostavan. Multiplayer kakav je Id stvorio prije gotovo dva desetljeća danas primjenjuju baš svi FPS-ovi i prodavanje publici iste stvari još jednom možda i nije najbolje rješenje, a s druge strane, Id ima priliku oš jednom malo prodrmati svijet multiplayera.
Kako će stvari otprilike izgledati, možete vidjeti i u ovim videomaterijalima snimljenim na QuakeConu: