Bethesdin revolucionarni RPG radi, prema autorima, na relativno staroj tehnologiji
Prema riječima igrinog autora, novi Eldar Scrollsi će, unatoč svoj silnoj lijepoj grafici, koristiti tehnologiju od prije par godina. Naime, većina shadera u igri spadaju u Directx 9. Iako će ovo podignuti kosu na glavi frikova koji žele igre vrtiti na svojem nedavno kupljenom novom hardveru, napomenimo kako čitava stvar ne bi trebala previše utjecati na grafički aspekt igre.
"Skyrim ćete moći potjerati u astronomskim rezolucijama ako želite", tvrde igrini autori nakon upita o razlikama među PC i konzolaškim verzijama. Prema našem skromnom mišljenju, paralelni developmenti za Xbox i PC rade se na istoj Directx bazi, što iz praktičnih razloga isključuje softverske i hardverske vratolomije koje Xbox360 možda neće moći odraditi. Drugim riječima, PC verzija Skyrima možda neće sjajiti glamurom Directx11 grafike, no šta je - tu je.
Bez obzira na ovu (nekima možda tužnu) vijest, nipošto ne sumnjamo u igrinu konačnu atmosferu i kvalitetu. Prema onome što smo do sada čuli i vidjeli, igra ima jezivo veliki potencijal. Jedino što zaista molimo je da ne upropaste shemu kontrole i manipulacije okolinom adaptiranjem za konzole. Evo, samo to i vozi Miško.