Ustavni sud zabranio je Hrvatskoj parking udruzi blokiranje vozila lisicama na javnim površinama. U mnogim hrvatskim gradovima, pa tako i na otoku Krku, vrijedilo je pravilo da ako ne kupite kartu za parkirano vozilo ili je ne produljite nakon isteka, varaždinska tvrtka Crtorad dolazi sa svojim vozilom, blokira vam jednu od guma lisicama i ostavlja kaznu ispod brisača koju morate platiti da biste mogli pokrenuti svoj automobil
Ako vam se jako žurilo i bili ste voljni platiti kaznu, odjurili ste do prvog i jedinog poštanskog ureda u gradu, naišli na zatvorena vrata jer je radno vrijeme isteklo ili je praznik pa platni uredi uopće ne rade, na vidiku vam nije bilo vozila Crtorada da platite njima direktno, postali ste frustrirani jer ste kasnili tamo gdje ste naumili krenuti. Vraćate se do svog vozila i tek tada uočavate malu naljepnicu na kojoj piše: 'Pažnja! Ne vozite! Na kotaču vam je pričvršćena stezaljka za blokadu.’ Srećom, na njoj je rukom ispisan broj mobitela koji počinjete utipkavati… Ako, pak, niste imali novca, problemi su postali još veći jer milosti nema – dok se kazna ne plati, lisice s gume se ne skidaju.
I sami smo nazvali broj mobitela Crtorada i raspitali se o cijeni deblokade vozila. Muški glas rekao nam je da vozilo, na koje stave lisice, fotografiraju i bilježe vrijeme jer cijena deblokade vozila ovisi o tome koliko je ono stajalo neplaćeno na parkiralištu. Iako u Baški na tabeli uz parking piše kako deblokada vozila stoji 150 kuna, ovaj nam muškarac govori kako do sat vremena neplaćenog ili neproduljenog parkinga, deblokada stoji 50 kuna, a više od sat vremena 100 kuna.
Ma po kojoj cijeni oni naplaćivali, Ustavni sud Republike Hrvatske odlučio je da više neće biti tako.
Blokiranje vozila lisicama proglasio je nezakonitim i protuustavnim.
Na prijedlog za ocjenom ustavnosti, koju je podnijela Hrvatska parking udruga, a na inicijativu krčkog koncesionara, varaždinske tvrtke Crtorad, Sud je odlučio da je blokiranje osobnih vozila lisicama nesrazmjerno potraživanju koncesionara prema korisniku parkinga. Zbog toga su odredbe gradskog Pravilnika o načinu i naplati parkiranja na javnim površinama stavljene izvan snage. Ističu da svako ograničenje slobode ili prava mora biti razmjerno naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju, a prisilna naplata troškova parkiranja može se provesti jednostavnije – ovrhom.