Kao poseban poklon svim alfistima širom svijeta, Alfa Romeo otvara javnosti dosadašnje privatne prostore za kolekciju muzeja, pozivajući posjetitelje da uživaju u dodatnih 150 automobila, kao i trofeja, umjetnina i strojeva za cestu, zrak i morsku mobilnost
Legendarna talijanska marka sportskih automobila Alfa Romeo je počela sa slavljem svog velikog jubileja, 110 godina svog postojanja. Muzej Alfa Romeo u Areseu, će tako predstaviti novu izložbu pod nazivom ' Tour of 110 Years', a posebno kreirani za tu priliku će biti predstavljeno šest videozapisa koji predstavljaju fascinantnu i cjelovitu virtualnu turneju. Istaknuti događaji, uključujući posebne rođendanske želje vozača Kimija Räikkönena i Antonia Giovinazzija iz momčadi Formule 1 'Alfa Romeo Racing ORLEN', su prenošeni uživo na društvenim mrežama za obožavatelje i entuzijaste širom svijeta.
Svečanosti u muzeju nastavit će se do nedjelje, 28. lipnja, a muzej će biti opremljen s nizom sigurnosnih mjera, s naglaskom na zdravlju posjetitelja i osoblja. Kako bi obilježili prekretnicu s kojom se može pohvaliti vrlo malo proizvođača automobila, Alfa Romeo poziva obožavatelje iz cijelog svijeta da vide nove odjeljke muzeja, uživaju u ekskluzivnim video sadržajima i pridruže se online proslavi.
Smješten u Areseu, na periferiji Milana, Muzej Alfa Romeo pravi je centar talijanske marke u kojem se nalazi više od 200 povijesnih vozila, i prirodno je mjesto za proslavu 110. obljetnice marke. Kao poseban poklon svim 'Alfistima' širom svijeta, Alfa Romeo sada otvara javnosti dosadašnje privatne prostore za kolekciju muzeja pozivajući posjetitelje da uživaju u dodatnih 150 automobila, kao i trofeja, umjetnina i strojeva za cestu, zrak i morsku mobilnost. Kolekcija je podijeljena u 18 tematskih zona, u rasponu od najranijih automobila marke, poput modela 20/30 ES, do bolida Formule, a među njima su modeli Formule 1 i Formula Indy.
Istaknuti sadržaji kolekcije uključuju: konceptne automobile, kao što su Caimano i Protéo; prototipove, kao što su Scrabble i Sprint 6C; povijesne sportske modele RL, Vittorio Jano 6Cs i novije trkaće i cestovne automobile. U u kolekciji se nalaze značajni pogonski agregati, uključujući 4C 1500 iz 1930-ih i Formula 1 Turbo 415T.
U sklopu proslave bit će predstavljen novi muzejski odjel 'Alfa Romeo u uniformi' posvećen automobilima talijanskih karabinjera, kao svjedočanstvo o povijesnom odnosu Alfa Romea i talijanskih policijskih snaga. Taj je izložbeni prostor pripremljen s dinamičnim izgledom, geometrijskom grafikom i simboličkim bojama pojačavajući šest vrlo odabranih Alfa Romeo modela koji su izloženi, što predstavlja 60 godina povijesnog odnosa s karabinjerima. Automobili raspoređeni na velikim kružnim platformama tvore evokativni 3D efekt koji simulira kazališne reflektore usmjerene na automobile koji su poslužili karabinjerima u svim vrstama avantura diljem Italije.
Na zidovima je jarko obojena grafika: crvena, simbol Alfa Romea i plava svjetla policijskih rotirki, ističu povijesne slike automobila, likova i događaja koji su karakterizirali odnos karabinjera i Alfa Romea.
Od modela 'Matta' iz 1900. godine koji je pobijedio na legendarnoj utrci Mille Miglia za karabinjere, do legendarne Giulije, najikoničnijeg od modela 'Gazzella'. Sve do 75., s izloženim oklopnim automobilom, Alfetta Alfa 90 i rijetkom Giulijom Giardinetta. Novi dio muzeja 'Alfa u uniformi' evocira automobile, ukrase i razdoblja koji su obilježili povijest Italije. Dizajnirao ga je arhitekt Benedetto Camerana, koji je prethodno zamislio, preuređenje i obnovu čitavog muzeja, krajem 2013. godine.
Povijesni akronim za budućnost: GTA
Nova ograničeno izdanje Giulia GTA, kreirano za 110. obljetnicu marke, će imati svoj prvi javni nastup u Areseu. S tehničkog gledišta i u smislu koncepta, nova Giulia GTA nadahnuta je Giulijom GTA iz 1965. Razvijena od strane trkaćeg odjela Alfa Romea Autodelta, model Gran Turismo Alleggerita (GTA) iz 1965. zasnovan je na Giuliji Sprint GT koji je postigao brojne sportske uspjehe širom svijeta.
Nova Giulia GTA temelji se na Giulia Quadrifoglio i opremljena je snažnijom verzijom 2,9 V-6 bi-turbo motora s 540 KS. Svojim ektenzivnim kroištenjem ultra laganih materijala, postiglo se smanjenje težine od 100 kg, postižući najbolji omjer težine i snage u klasi od 2,82 kg/KS. Dodatno, razvijena su specifična tehnička rješenja i na drugim područjima, a to su aerodinamika, usklađivanje i upravljanje.
Alfa Romeo je bio konstruktor koji je osvojio prvu Grand Prix utrku i nastupno izdanje prvenstva Formule 1 1950. godine, s Ninom Farinom za volanom Alfa Romea Gran Premio Tipo 158 'Alfetta'. Taj trijumf ponovio je 1951. Juan Manuel Fangio u Alfetti 159. A tu tradiciju nastavljaju i bivši svjetski prvak Formule 1 Kimi Räikkönen i perspektivni talijanski talent Antonio Giovinazzi.