SVJETSKA PREMIJERA

Audi predstavio novi Q6 e-tron: Novi standard u pogledu performansi, dosega, punjenja, dinamike vožnje i dizajna

28.03.2024 u 13:16

Bionic
Reading

PPE platforma, razvijena u suradnji s Porscheom, i elektronička arhitektura E³ 1.2 važne su prekretnice u širenju globalne ponude modela marke Audi s električnim pogonom. One označavaju početak sveobuhvatnog jačanja i pomlađivanja ponude modela

Audi Q6 e-tron je imao svoju svjetsku premijeru u glavnoj tvornici Audija u njemačkom Ingolstadtu. To je prvi serijski model izgrađen na Premium Platform Electric (PPE) platformi i označava sljedeći korak u transformaciji tvrtke u pružatelja vrhunske električne mobilnosti. Model definiraju ne samo impresivne performanse vožnje i punjenja, već i povećana učinkovitost i veliki doseg.

Audi Q6 e-tron utjelovljuje tipičan stil SUV vozila marke Audi s dodatno profinjenim jezikom dizajna e-tron. Nova filozofija dizajna u unutrašnjosti i revolucionarne tehnologije po prvi put dostupne u novom modelu otvaraju sljedeće poglavlje električne mobilnosti za marku s četiri prstena i čine 'Napredak kroz tehniku' (Vorsprung durch Technik) opipljivim iskustvom svaki dan. S Q6 e‑tron modelom, e-mobilnost po prvi put dolazi iz tvornice u Ingolstadtu.

Audi Q6 e-tron quattro i SQ6 e-tron će biti dostupni za narudžbu u Hrvatskoj krajem ožujka 2024., a isporuka prvih vozila očekuje se u ljeto 2024.

PPE platforma, razvijena u suradnji s tvrtkom Porsche, i elektronička arhitektura E³ 1.2 važne su prekretnice u širenju globalne ponude modela marke Audi s električnim pogonom. One označavaju početak sveobuhvatnog jačanja i pomlađivanja ponude modela. Q6 e-tron slijedi obećanje marke Audi da će ponuditi električna vozila u svim ključnim segmentima do 2027.

Audi Q6 e-tron: najavni video Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Fleksibilnost PPE platforme pomaže osigurati da budući modeli imaju neovisan karakter i tipičan Audi DNK unatoč zajedničkoj tehničkoj osnovi. Q6 e-tron postavlja standarde u pogledu električnih performansi, dosega i punjenja. Utjelovljuje tipičan stil SUV vozila marke Audi s dodatno profinjenim jezikom dizajna e-tron i visokom razinom svakodnevne upotrebljivosti. Zahvaljujući novoj elektroničkoj arhitekturi E³ 1.2, serija modela Q6 e-tron tehnološki je predvodnik ponude marke Audi.

Impresivan doseg i performanse punjenja

Snažni, kompaktni i vrlo učinkoviti električni motori, kao i novorazvijena litij-ionska baterija koja se sastoji od dvanaest modula i 180 prizmatičnih ćelija ukupnog bruto kapaciteta od 100 kWh (94,9 neto) osiguravaju doseg do 625 km. Novi Audi Q6 e-tron osigurava sportske performanse tipične za Audi uz izlaznu snagu sustava od 285 kW (383 KS), a SQ6 e-tron uz izlaznu snagu sustava do 380 kW (517 KS) uz aktivaciju dodatne funkcije postavlja standarde u pogledu performansi, dosega, punjenja, dinamike vožnje i dizajna.

Dvije varijante modela s pogonom na sve kotače bit će dostupne pri lansiranju na tržište, a nakon njih – ovisno o tržištu – uslijedit će posebno učinkoviti i na doseg orijentirani modeli s pogonom na stražnje kotače koji također označavaju ulazak u seriju Q6 e-tron. Q6 e-tron quattro ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi. Modelu SQ6 e-tron potrebno je samo 4,3 sekunde. Maksimalne brzine vozila iznose 210 i 230 km/h. Kasnije će uslijediti dva modela s pogonom na stražnje kotače – ovisno o tržištu. Dok će jedan model biti orijentiran na učinkovitost i doseg, drugi će označiti ulaznicu u seriju Q6 e-tron.

Audi Q6 e-tron i SQ6 e-tron: u vožnji Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Zahvaljujući tehnologiji od 800 V i maksimalnom kapacitetu punjenja od 270 kW kao standardu, model Audi Q6 e-tron omogućuje kratka zaustavljanja za punjenje. Do 255 km moguće je napuniti u samo deset minuta na odgovarajućem punjaču (High Power Charging, HPC). Razina napunjenosti (SoC) povećava se s 10 na 80 posto za oko 21 minutu. Inteligentno, visokoučinkovito i prediktivno upravljanje toplinom ključna je komponenta ove impresivne performanse punjenja. Opremljeno funkcijom Plug & Charge, vozilo se autorizira na kompatibilnim punjačima čim se kabel za punjenje priključi i počinje se puniti. Punjenje se također odvija potpuno automatski. Ako punjač radi s tehnologijom od 400 V, Audi Q6 e-tron može po prvi put omogućiti paralelno punjenje. Baterija od 800 V automatski se dijeli na dvije baterije jednakog napona koje se zatim mogu puniti paralelno s do 135 kW. Ovisno o razini napunjenosti, obje polovice baterije se prvo izjednače, a zatim se istovremeno pune. Punjenje izmjeničnom strujom s do 11 kW moguće je putem standardnih kućnih punjača.

Važna komponenta u povećanju učinkovitosti, a time i dosega modela Audi Q6 e-tron, je napredni sustav rekuperacije. Ovaj sustav može upravljati s oko 95 posto svih svakodnevnih postupaka kočenja. Audi Q6 e-tron rekuperira do maksimalno 220 kW.

Tipičan dizajn SUV vozila marke Audi: vanjski izgled

Audi Q6 e-tron pozicioniran je u premium srednjoj klasi i s dužinom od 4771 mm, širinom od 1993 mm i visinom od 1648 mm ovaj SUV nudi maksimum prostora, komfora i praktičnosti za svakodnevnu upotrebu. Međuosovinski razmak od 2899 mm omogućuje dovoljno prostora za noge u drugom redu sjedala. S ovim dimenzijama, Audi Q6 e-tron nudi dovoljno prostora za pet putnika i prtljagu te nudi visoku uporabnu vrijednost. Audi tako ispunjava zahtjeve koje kupci postavljaju pred SUV vozila.

Audi Q6 e-tron ima savršene proporcije zahvaljujući Premium Platform Electric platformi. Omjer dugog međuosovinskog razmaka i vrlo kratkih prevjesa čini osnovu za uobičajeni snažan i dinamičan paket vanjskog izgleda Q modela marke Audi. Audi Q6 e-tron također utjelovljuje dodatno razvijeni jezik dizajna specifičan za e-tron.

Audi Q6 e-tron quattro Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Njegov markantan izgled SUV vozila osigurava impresivan i sportski dojam. Na karoseriji vozila mekani se oblici neprestano isprepliću s naborima i rubovima dajući dinamiku sjenama čak i kada se vozilo ne kreće. Uspravan prednji dio uključuje potpuno zatvoren okvir i masku selenit srebrne ili sjajne crne boje koja okružuje trodimenzionalno oblikovani prednji okvir i bočne usise za zrak. Visoko postavljena digitalna svjetla za dnevnu vožnju modelu Q6 e-tron daju vrlo osebujan i neovisan izgled.

Stakleni krov se proteže nisko i napeto iznad snažne karoserije. Lagano se sužava prema stražnjem dijelu, a blago ukošeni D-stupovi elegantno se stapaju s mišićavim ramenima karoserije. Otvor između D-stupa i krova daje vozilu dinamičniji izgled i čini kabinu izduženijom i dužom. Upečatljiva linija koja se proteže od stražnjih svjetala do stražnjih vrata naglašava gornji dio tzv. 'quattro blisters' – obrise karoserije na koje se oslanjaju blago ukošeni D-stupovi. Quattro blisters ključni su element DNK dizajna marke Audi.

Audi to središnje načelo dizajna naziva 'učiniti tehnologiju vidljivom'. Dinamično zategnut stražnji dio stvara mješavinu sportske elegancije i snage. Jasna i široka arhitektura stražnjeg dijela s neprekinutom svjetlosnom trakom modelu Q6 e-tron quattro daje jasnoću i suverenost tipičnu za Audi.

  • +83
Audi Q6 e-tron quattro Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Prvi u svijetu u tehnologiji osvjetljenja

Uz Q6 e-tron, Audi ne samo da otvara novo poglavlje u električnoj mobilnosti, već i u važnom dijelu DNK marke Audi: tehnologiji osvjetljenja. S prvim aktivnim digitalnim svjetlosnim potpisom na svijetu, električni SUV počinje novu eru čiji su dizajn i estetika jedinstveni za Audi. Softverski modul u jednom od pet domenskih računala modela e-tron omogućuje ovaj oblik svjetlosnog potpisa. U drugoj generaciji digitalnih stražnjih OLED svjetala, šest OLED panela s ukupno 360 segmenata stvara novu sliku svakih deset milisekundi pomoću posebno razvijenog algoritma. Zahvaljujući savršenoj simbiozi između dizajna osvjetljenja i nove tehnologije, svjetlo u novom modelu Audi Q6 e-tron izgleda življe i inteligentnije nego ikad prije. Aktivni digitalni svjetlosni potpis također ukazuje put u budućnost tehnologije osvjetljenja marke Audi.

Sprijeda se aktivni digitalni svjetlosni potpis stvara interakcijom algoritma s dvanaest segmenata koji se zatamnjuju gore i dolje. Straga se za tu svrhu upotrebljavaju svi digitalni OLED segmenti. Pojedinačni svjetlosni segmenti međusobno djeluju na takav način da ukupni intenzitet svjetla svjetlosnog potpisa ne varira.

Audi Q6 e-tron – LED glavna svjetla plus / matrix LED glavna svjetla Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

S drugom generacijom digitalnih stražnjih OLED svjetala, Audi Q6 e-tron podiže dizajn osvjetljenja, funkcionalnost i time sigurnost u prometu na novu razinu. Po prvi put, digitalna stražnja OLED svjetla mogu ciljano komunicirati s okolinom vozila (Car-to-X). Audi je i sigurnosne funkcije podigao na novu razinu. Sustav utvrđivanja udaljenosti poznat od ranije iz drugih modela marke Audi proširen je kako bi uključilo komunikacijsko svjetlo u novom modelu Q6 e-tron.

Upozorava ostale sudionike u prometu na lokacije nesreća i kvarova. Uz uobičajenu grafiku stražnjih svjetala, komunikacijsko svjetlo prikazuje specifičan statički potpis stražnjih svjetala s integriranim simbolima upozorenja u digitalnom kombiniranom stražnjem OLED svjetlu u kritičnim situacijama u vožnji ili prometu.

Audi Q6 e-tron – Digitalna OLED stražnja svjetla Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Tehnologija, koja se po prvi put upotrebljava u modelu Audi Q6 e-tron, također postavlja nove standarde u smislu individualizacije: uz ukupno do osam digitalnih svjetlosnih potpisa u novodizajniranim svjetlima za dnevnu vožnju Matrix LED glavnih svjetala i u digitalnim stražnjim OLED svjetlima 2.0, vlasnici mogu individualizirati svoj Q6 e-tron na potpuno nov način.

Nova filozofija dizajna ulazi u serijsku proizvodnju s modelom Q6 e-tron

Unutrašnjost modela Audi Q6 e-tron usmjerena je na potrebe korisnika više nego ikad. Trodimenzionalni dizajn unutrašnjosti velikog kontrasta ciljano postavlja elemente u prvi plan ili pozadinu, stvarajući prostornu arhitekturu koja je dizajnom i ergonomijom prilagođena putnicima. Audi MMI panoramski zaslon i MMI zaslon za suvozača čine vizualno jasnu digitalnu pozornicu.

Unutrašnjost naglašava ugodan ambijent. 'Softwrap' se proteže od vrata preko cijelog kokpita do središnje konzole, stvarajući homogen i obavijajući osjećaj prostora. Visokokvalitetni, djelomično reciklirani materijali iste boje također se mogu pronaći na sjedalima.

Korišteni materijali odabrani su iz funkcionalne perspektive i istodobno osiguravaju jasnu razliku u dizajnu različitih područja vozila u unutrašnjosti. Područja usmjerena na komfor dizajnirana su upotrebom velikih površina i mekih materijala. Precizno dizajnirana upravljačka područja visokokvalitetne crne boje visokog sjaja, s druge strane, naglašavaju jasnoću interakcije s vozilom.

Zahvaljujući novoj PPE platformi razvijenoj posebno za e-mobilnost, vozilo nudi osjećaj velikog prostora i visok stupanj praktičnosti za svakodnevnu upotrebu. Unutrašnjost nudi puno prostora i pretinaca za odlaganje. Povećan komfor srednjeg stražnjeg sjedala tipičan je za električno vozilo s dugim međuosovinskim razmakom (2899 mm) bez središnjeg tunela. Prtljažnik nudi 526 litara prostora za odlaganje.

Preklapanjem naslona stražnjih sjedala, taj se prostor povećava na do 1529 litara. Stražnja sjedala moguće je preklopiti pojedinačno (40:20:40). Dodatne 64 litre dostupne su u tzv. frunku (prtljažnik ispod prednjeg poklopca) koji nudi praktično mjesto za odlaganje, na primjer, manjih putnih torbi.

Kao rezultat toga, Audi Q6 e-tron nudi dovoljno prostora za pet putnika i njihovu prtljagu. Svojom visokom uporabnom vrijednošću ispunjava zahtjeve koje kupci postavljaju pred SUV vozilo marke Audi.

E³ 1.2 – elektronička arhitektura visokih performansi usmjerena na budućnost

Uz novorazvijenu elektroničku arhitekturu E³ 1.2, kupci digitalizaciju u vozilu doživljavaju izravnije no ikad prije. Naziv E³ označava End-to-End elektroničku arhitekturu. Sveobuhvatni cilj tijekom razvoja bio je stvoriti standardiziran okvir za budućnost. Funkcionalno orijentirana arhitektura temelji se na novoj strukturi domenskih računala s pet računala visokih performansi (High-Performance Computing Platform, HCP) koja kontroliraju sve funkcije vozila – od infotainmenta preko funkcija vožnje do djelomično automatizirane vožnje u kasnijim fazama razvoja.

Elektronička arhitektura s najvećom računalnom snagom do danas dosljedno je prilagođena potrebama korisnika. Fokus razvoja bio je na snažnom i sigurnom umrežavanju domenskih računala, upravljačkih uređaja, senzora i aktuatora u svrhu upravljanja složenijim sustavima i održavanja modularnosti. Nadalje, E³ 1.2 ima snažnu i besprijekornu pozadinsku vezu za Car-to-X aplikacije za masovne podatke i računalno intenzivne funkcije izvan vozila. Premijerno se predstavlja u modelu Audi Q6 e-tron, namijenjena je za upotrebu na svim modelima i čini osnovu za buduće inovacije.

Digitalna pozornica: novi koncept prikaza i upravljanja

Serija modela Audi Q6 e-tron ima potpuno umreženu i digitalnu unutrašnjost temeljenu na novoj elektroničkoj arhitekturi. Takozvana digitalna pozornica, koja se sastoji od Audi MMI panoramskog zaslona i MMI zaslona suvozača, ključna je značajka unutrašnjosti. Pregledno grupirani zasloni savršeno su integrirani u koncept dizajna i daju unutrašnjosti osjećaj prostranosti i prozračnosti. Tanki, samostojeći Audi MMI panoramski zaslon zakrivljenog dizajna s OLED tehnologijom sastoji se od 11,9-inčnog Audi virtualnog kokpita i 14,5-inčnog MMI zaslona na dodir.

Područje vozača oblikovano je kao krivulja, a konkavni oblik zaslona usmjeren je prema vozaču. Konture zakrivljenog zaslona također podsjećaju na okvir tipičan za Audi. Zahvaljujući ambijentalnom osvjetljenju zakrivljeni naslon čini se kao da lebdi noću i stvara prikladni ambijent. Posebno za suvozače, Audi nadopunjuje digitalnu pozornicu s 10,9-inčnim MMI zaslonom za suvozača s načinom rada Active Privacy Mode koji sprječava ometanje vozača tijekom vožnje. Na primjer, suvozač može gledati filmove/videosadržaje, pomoći pri navigaciji ili čak pronaći punjač.

Audi Q6 e-tron – Novi koncept upravljanja zaslonom Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

S opcijskim head-up zaslonom proširene stvarnosti, dodatnim središnjim elementom digitalne pozornice, Audi čini veliki korak naprijed u tehnologiji zaslona. On reflektira veliku ravninu slike preko vjetrobranskog stakla nagnutu prema vozaču i prikazuje relevantne informacije kao što su brzina, prometni znakovi, potpore i navigacija. Ravnina slike nagnuta je prema naprijed kako bi se poboljšao dojam proširene stvarnosti.

Fokus ljudskog oka pomiče se s njom. Taj postupak i velika virtualna udaljenost slike stvaraju dojam da prikazani elementi lebde na udaljenosti do 200 metara. Virtualni je sadržaj time neprimjetno integriran u stvarnost. Informacije se mogu brzo razumjeti bez iritiranja ili ometanja vozača. Vidno polje funkcije proširene stvarnosti odgovara dijagonali od oko 88 inča od vozačeve pozicije.

Brojnim funkcijama vozila može se upravljati s pomoću govornog asistenta marke Audi s funkcijom samoučenja – Audi Assistant. Digitalni asistent s podrškom umjetne inteligencije duboko je integriran u vozilo i po prvi put je predstavljen s avatarom na središnjem dodirnom zaslonu MMI-ja i na head-up zaslonu proširene stvarnosti. Novi govorni asistent razumije više od 800 govornih naredbi. Također se može aktivirati putem različitih dodirnih točaka i, na primjer, putem myAudi aplikacije.

Govorni asistent neprestano uči iz ponašanja korisnika i na taj način pruža podršku vozaču. Ta se podrška može podijeliti u tri kategorije: proaktivni prijedlozi (kontekstualne informacije koriste se za proaktivno predlaganje aktivacije funkcija na temelju tih podataka), inteligentne rutine (automatski prepoznaje ponavljajuće sekvence rada, kao što je upotreba klimatizacije sjedala pri određenim vanjskim temperaturama) i inteligentne popise (kao što su popisi poziva). Govorne naredbe također se prikazuju na zaslonu (načelo 'vidi što govoriš'). Asistent stalno uči iz ponašanja korisnika i na taj način podržava vozača.

Infotainment – integrira digitalni svijet korisnika

Novi infotainment sustav po prvi put upotrebljava Android Automotive OS kao operativni sustav. Sadržaj je uvijek ažuran zahvaljujući bežičnim ažuriranjima. Najnovije Audi connect usluge i prošireni e-tron planer rute, uključeni u serijsku opremu, stoga uvijek raspolažu aktualnim podacima. Aplikacije poput YouTubea dostupne su putem trgovine aplikacija koja je ugrađena izravno u MMI i ne zahtijeva smartphone.

Trgovina kupcima daje pristup širokoj ponudi aplikacija. U trenutku predstavljanja dostupne kategorije aplikacija uključujuću sljedeće: glazba, video, igre, navigacija, parkiranje i punjenje, produktivnost, vremenska prognoza i vijesti. Trgovina se neprekidno proširuje, a ponuda aplikacija prilagođena je tržištu.

Srce vrhunskog zvučnog sustava Bang & Olufsen je vrlo učinkovito pojačalo. Opskrbljuje 20 zvučnika snagom od 830 W. Četiri od njih integrirana su u naslone za glavu prednjih sjedala, što po prvi put omogućuje zvučne zone u vozilu marke Audi. Dinamičko svjetlo interakcije (IAL) nudi niz komunikacijskih funkcija i tako podržava interakciju vozila s putnicima. U širokom luku se proteže u unutrašnjosti i preko kokpita. Serijska oprema modela Q6 e-tron također uključuje poboljšani e-tron planer rute.

  • +44
Audi SQ6 e-tron Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi AG

Precizno ugođena dinamika vožnje zahvaljujući novom upravljanju i raspodjeli momenta

Većina sustava i komponenti koje čine vozni postroj su novorazvijeni. Tipično za Audi je pouzdana i jednostavna kontrola ubrzanja i usporavanja u svim situacijama vožnje. Postoji točno definirana filozofija ugađanja s obzirom na vozni postroj. Na dinamiku vožnje modela Q6 e-tron značajno utječe djelomično redizajnirana prednja osovina. Po prvi put u modelu marke Audi, poprečne spone postavljene su ispred spona ovjesa. To prije svega donosi prednosti za postavljanje visokonaponske baterije. Novorazvijene komponente vode do poboljšanih kinematičkih svojstava.

Zupčasta letva upravljača sada je pričvršćena na podokvir. Dorađena kinematika osovine omogućuje osjetno povećanu dinamiku vožnje. Nova prednja osovina također poboljšava ponašanje upravljanja. To vozilo čini znatno agilnijim.

Naglašena distribucija okretnog momenta straga kao dio vrlo varijabilnog pogona na sve kotače također poboljšava svojstva vozne dinamike modela Q6 e-tron. Različite dimenzije električnog motora na stražnjoj i prednjoj osovini omogućuju naglašenu raspodjelu okretnog momenta straga čak i pod punim opterećenjem. Kao dopuna naglašene raspodjele težine unazad i radi osiguravanja još boljeg prianjanja i dinamike vožnje, stražnje gume modela Q6 e-tron šire su od onih sprijeda.

Sustavi potpore za vozača

Sa sustavima potpore za vozača novog modela Q6 e-tron, Audi nudi širok raspon funkcija koje značajno poboljšavaju svakodnevnu vožnju i sigurnost na cesti za sve sudionike u prometu. Nova značajka za Q6 e-tron je adaptive driving assistant plus. Ne samo da pomaže pri ubrzanju, održavanju brzine, održavanju razmaka i navođenju u voznom traku, već također upotrebljava podatke karte visoke rezolucije i masovne podatke iz drugih vozila prikupljenih u oblaku kako bi poboljšao upravljanje modelom Q6 e-tron. SUV upotrebljava radarske senzore, prednju kameru i ultrazvučne senzore za jednostavno navođenje. Vozilo stvara virtualnu rutu iz prikupljenih informacija i slijedi je pouzdano i što je komfornije moguće pri svim brzinama i u prometnim gužvama.

Potpora pri parkiranju unatrag, regulacija razmaka, upozorenje na napuštanje voznog traka, potpora za učinkovitu vožnju, aktivan nadzor okoline i sustav upozorenja na ometanje i umor dio su serijske opreme od trenutka predstavljanja modela. Kupci imaju mogućnost odabrati dodatne sustave potpore i sigurnosni paket kao dio različitih paketa opreme.

Reciklirani materijali

Materijali pripremljeni postupcima recikliranja smanjuju upotrebu primarnih resursa u proizvodnji modela Q6 e-tron i osiguravaju zatvoren i stoga učinkovit i održiv ciklus materijala. Uz materijale izrađene od recikliranog poliestera, plastične komponente tipične za električne modele, poput frunk prtljažnika i susjednih poklopaca na prednjem dijelu modela Q6 e-tron, također su izrađene od recikliranog materijala.

Ovo se također odnosi na poklopce ispod vjetrobranskog stakla i preko usisa klima uređaja.

Za proizvodnju čelika potrebnog za vanjski dio krova svih modela Q6 e-tron, Audi upotrebljava otpadni čelik koji dijelom dolazi iz rabljenih vozila koja su prethodno koristili kupci. Udio otpada koji se koristi u proizvodnji čelika u prosjeku iznosi do 15 posto (pristup bilance mase temeljen na trenutačno planiranim brojkama proizvodnje). Ova komponenta dobar je primjer za to kako Audi u budućnosti u svojim proizvodima namjerava koristiti više sekundarnih materijala.

Održiva i fleksibilna: proizvodnja modela Audi Q6 e-tron

Obitelj modela Q6 e-tron, prva potpuno električna serija modela proizvedena u tvornici u Ingolstadtu, predstavlja predanost održivosti marke Audi, od proizvodnje do proizvoda. Tvrtka postupno preuređuje sve proizvodne pogone za proizvodnju potpuno električnih modela umjesto izgradnje novih.

U skladu s ranom odlukom o postupnom ukidanju motora na izgaranje, Audi je također intenzivno promovirao transformaciju svojih zaposlenika i obučavao radnu snagu za područja budućnosti, primjerice u novoj tvornici za sklapanje baterija u Ingolstadtu. Marka s četiri prstena tako povećava vertikalnu integraciju i donosi važne vještine u tvornice. Istovremeno, Audi stvara nova radna mjesta.

Za održivu i učinkovitu proizvodnju serije modela Q6 e-tron Audi upotrebljava postojeće strukture i sustave. Marka neprimjetno integrira seriju modela u postojeće proizvodne linije, kao što je radionica karoserije za PPE. Karoserije za PPE modele proizvode se u tvornici u Ingolstadtu u zgradi koja se proteže na oko 148.000 kvadratnih metara. Komponente karoserije za seriju modela Q6 e-tron izrađuje 328 zaposlenika po smjeni i 1150 robota sa stupnjem automatizacije od 87 posto.