Minulih godina popriličan broj proizvođača automobila odlučio je uniformirati dizajn svojih vozila. Tako su korporativne linije preslikavali na sve modele neovisno o dimenzijama, što je u konačnici rezultiralo time da je danas teže nego ikad razlikovati automobile istog proizvođača na prvi pogled
Audi je odlučio da više ne želi sudjelovati u ovom dizajnerskom smjeru te će u budućnosti vlastite modele činiti distinktivnima.
Audijev prvi čovjek Rupert Stadler nije objasnio kako to točno planiraju postići, no uniformirani dizajn navodno su gurali kako bi vlastiti brend učinili prepoznatljivim na novim tržištima, poglavito najvećem na svijetu - kineskom.
Budući da modeli imaju proizvodni vijek do šest godina, Audijev glavni dizajner Marc Lichte vjeruje kako trebaju imati i originalan izgled da bi mogli biti dovoljno atraktivni tijekom toliko dugačkog perioda.
Lichte je također uvjeren kako će adaptacija električnih automobila dodatno olakšati posao dizajnerima, te im odvezati ruke budući da električnim vozilima ne treba rešetka hladnjaka, a i zone gužvanja u slučaju sudara su drugačije.
Automobili bi stoga trebali imati još kraće prevjese kao i niže linije poklopaca motora.
Čini se da je pred nama renesansa automobilskog dizajna.