Prvi od 12 ručno izrađenih automobila je krenuo u SAD svom kupcu. Preko 600 pojedinačnih novih dijelova, uključujući novi odljev bloka motora, proizvedeno je za novi motor za trkaće specifikacije od 6½ litara, koji je prije 90 godina razvijao 200 KS
Bentley je objavio kako je prvi automobil serije Speed Six dovršen i uskoro će biti poslan kupcu u SAD – obilježavajući prvu isporuku novog Bentley Speed Six od 1930. Poznati Mullinerov kupac John Breslow bit će prva osoba koja će dobiti svoj trkaći Speed Six za njegovu Blower Continuation Series kolekciju.
Naručen prije nešto više od 12 mjeseci, klasično uređen Speed Six sjaji u Parsons Napier Green zelenoj boji karoserije na crno obojenoj šasiji. Kultnim licem Speed Sixa dominiraju dvostruka okrugla prednja svjetla, obrađena u kromu sa zaštitnom mrežom i odvojena velikim brojem '4' na hladnjaku.
Osam mjeseci za izradu
Izrađen ručno od nule, za svaki automobil treba osam mjeseci kako bi se dovršio, a stručni tim Mullinerovih tehničara i majstora blisko surađuje s mrežom specijaliziranih dobavljača diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi precizno rekreirao svaki detalj originalnog Speed Sixa.
Kokpit je autentičan kao i vanjski izgled, sa svakim mjeračem, prekidačem i kontrolom točno prema specifikacijama Speed Sixesa koji su se utrkivali – i pobijedili – na Le Mansu 1930. godine. Koža obrubljena bogatom tamno smeđom bojom s dominantnim crvenim tonovima, Rust koža i tepih savršeno se slažu s Parsons Napier Green zelenom na vanjštini.
Na početku projekta, tim Mulliner Classic posjetio je Nacionalni muzej motora u Beaulieuu (Hampshire u Engleskoj), kako bi provjerio pet autentičnih boja Parsons Paints iz razdoblja koje su dostupne kupcima. Preko 600 pojedinačnih novih dijelova, uključujući novi odljev bloka motora, proizvedeno je za novi motor za trkaće specifikacije od 6½ litara, koji je u to vrijeme razvijao 200 KS.
Dyno testiranje pokazalo je da motori serije Continuation razvijaju 205 KS; dok su veće snage bile moguće postići uz pomoć suvremenih inženjerskih materijala (kao što to čine mnogi klasični trkaći timovi), cilj tima Continuation Series bio je stvoriti Bentley točno onako kako bi izgledao i radio 1930. godine.
Najuspješni trkaći Bentley model
Speed Six se smatra jednim od najvažnijih Bentleya u povijesti, budući da je najuspješniji trkaći automobil Bentley ikad proizveden. Koristeći iste proizvodne procese kao i originalni automobil iz kasnih 1920-ih, Speed Six je drugi prijeratni nastavak serije Mulliner, Bentleyjevog odjela za izradu karoserija po narudžbi.
Blower Continuation Series je bio prvi prijeratni nastavak serije ikad stvoren, a izrađen je ručno korištenjem kombinacije modernih laserski skeniranih podataka i originalnih crteža. I nacrti i 3D podaci preuzeti su iz 4½-litrenog supercharged Team Cara #2 iz 1929. godine – najpoznatijeg Bentleya na svijetu i jedne od ikona Bentley Heritage Collection-a.
Poznat po tome što je 'pogurnuo' Bentleyjevog glavnog konkurenta Mercedes-Benz do točke sloma u 24-satnoj utrci Le Mans 1930., Bentley Blower je bio poznat po izravnoj brzini – u korist pouzdanosti – dok je Speed Six bio poznat po svojim pouzdanim performansama.
Kako bi proslavio Bentleyjevu prvu pobjedu ikada na Le Mansu 1924., Benjafield Racing Club je bio domaćin 24-satnog natjecanja izdržljivosti na poznatoj stazi Algarve u Portimãu, u Portugalu. Događaj se sastojao od 25 starih Bentleya, kojima je upravljalo 87 članova kluba, a jedan od natjecatelja bio je customer automobil Blower Continuation Series, koji je za utrku prijavio njegov predani vlasnik.
U odlučujućem trenutku za obitelj Blower i Continuation seriju, automobil je završio utrku – postavši prvi tvornički izrađen Blower koji je ikada završio 24-satnu utrku i istaknuo kvalitetu inženjeringa iza prve predratne Continuation serije na svijetu.