Jedini proizvedeni primjerak Cornichea je teško oštećen u nesreći na francuskim cestama, a potom je u potpunosti uništen tijekom njemačkog bombardiranja francuske luke Dieppe u Normandiji u II Svjetskom ratu
Bentleyjeva divizija Mulliner iz Crewea u Engleskoj je restauriarala originalni model Corniche iz 1939. i to 80 godina nakon što je jedini primjerak ovog modela uništen u prometnom udesu u Francuskoj. Za volanom je tada bio testni vozač Bentleya, koji je testirao ovaj model na francuskim prometnicama. Corniche, nazvan prema francuskoj mediteranskoj obalnoj cesti od Nice prema Mentonu po kojoj je i predviđen da će se voziti, proizveden je 1939. godine i vhunski je preuređeni Bentleyev ključni luksuzni model MkV (Mark 5).
Ključne nadogradnje u odnosu na standardni model MkV uključivale su lagane čelične limene ploče karoserije, poseban mjenjač opremljen overdrive funkcijom i modifikacije legendarnog 4 1/4-litrenog (4257 cm³) rednog šesterocilindričnog benzinskog motora.
Nakon uspješnih brzinskih testiranja u engleskom Brooklandsu, gdje je postigao brzinu višu od brzinu od 160 km/h, Corniche je značajno oštećen u nesreći na francuskim cestama, a potom je u potpunosti uništen tijekom njemačkog bombardiranja francuske luke Dieppe u Normandiji, gdje je bio pohranjen.
Unatoč, činilo se, nepovratnom gubitku jedinog proizvedenog priumjerka Cornichea, ostala je zaliha dijelova za buduće modele, a Bentley je uspio upotrijebiti originalne komponente kako bi ovaj jedinstveni model vratili u život.
Ovaj projekt traje od 2001. godine, kada su bivši direktor Bentleyja Ken Lea i tim entuzijasta namjeravali stvoriti Corniche koristeći originalne dijelove i nacrte. Bentley je dao financijsku potporu obnovi još 2008. godine, a na zahtjev novog izvršnog direktora Adriana Hallmarka prije 18 mjeseci je projekt i započeo unutar vlastite divizije Mulliner.
Mulliner je odgovoran za obavljeni posao, iako Bentley tvrdi da su mnogi zaposlenici iz drugih odjela svoje slobodno vrijeme posvetili obnovi Cornichea. Bentley vjeruje da šasija potiče od originalnog modela iz 1939. godine, ali okvir, unutrašnjost i karoserija uništeni u plamenu izgrađeni su od nule.
Ploče karoserije formirao je isti tim odgovoran za ručnu izradu karoserije aktualnog modela Bentley Mulsanne, a temelje se na originalnim nacrtima koje je darovala obitelj Georgea Paulina dizajnera modela Corniche.
Unutrašnjost je u cjelini uređena kožom i tkaninom iz tog vremena, dok su drveni okviri prozora nekoliko sati toplinski oblikovani u posebno izgrađenoj parnoj kabini.
Tri mjeseca je trebalo timu metalskih radnika da rekonstruiraju nevjerojatno oblikovanu prednju rešetku Cornichea, od kojih je svaka letvica bila digitalno dizajnirana da poboljša protok zraka.
Kao i u originalu, Corniche pokreće dorađeni MkV-ov 4 1/4-litreni motor s klipovima više kompresije, većim rasplinjačima i redizajniranom usisnom granom.
Glasnogovornik Bentleyja rekao je da je Cornichejevo uskrsnuće 'dokaz da imamo vještinu raditi ovako složene restauracije' , nagovještavajući da bi moglo uslijediti još ovakvih projekata. Bentley 2019. godine obilježava svoju stotu obljetnicu, a predstavio je i niz ograničenih posebnih izdanja i organizirao nekoliko prigodnih događanja u sklopu proslava.
Restaurirani Corniche imati će svoj javni debi na Salonu Privé u Blenheim Palace u Engleskoj, gdje će biti izložen uz povijesne Bentleyjeve modele kao što su Birkin Blower iz 1929. i 8,0-litreni trkaći model WO Bentley iz 1930.