Cilj modela i3 bio je ispitati reakciju kupaca na električna vozila, a do 2023. BMW će na tržištu imati 13 novih potpuno električnih modela
Bavarski proizvođač premium automobila BMW, po svemu sudeći, ne planira izravnog nasljednika modela BMW i3, svog prvog potpuno električnog automobila. To je za Financial Times izjavio direktor marketinga BMW-a Pieter Nota. Riječ je o hatchback modelu s petero vrata koji se na tržištu pojavio 2013. godine, a 2017. doživio je i lagani facelift i, prema uobičajenim poimanjima moderne automobilske industrije, nova generacija trebala se pojaviti na tržištu iduće godine.
Model BMW i3s Edition RoadStyle, koji smo vidjeli na IAA autosalonu u Frankfurtu, tek je ograničena edicija modela i3, koja će se proizvesti u samo 1000 komada.
Prema planovima BMW-a, model i3 postupno će izlaziti iz prodaje, a proizvođač automobila više će se fokusirati na baterijsku i plug-in hibridnu tehnologiju, dok će na tržište lansirati nove potpuno električne modele. Cilj njihovog prvog potpuno električnog modela i3 bio je ispitati reakciju kupaca na potpuno električna vozila, a da se ne ugrozi prodaja limuzina bavarskog proizvođača automobila.
'Ne postoji konkretan plan za nasljednika i3. Sada dovodimo elektrifikaciju u mainstream modele', rekao je Nota. BMW želi plasirati svoje najprodavanije modele kao plug-in hibride kako bi se oni mogli voziti na električnu energiju u gradu, ali i na veće udaljenosti.
Prema srednjoročnim planovima, BMW također planira prodavati 13 potpuno električnih vozila do 2023. godine. Ipak, ne može se reći da se model i3 ukida zbog loših prodajnih rezultata jer je BMW u prvih osam mjeseci ukupno prodao 157.129 primjeraka modela i3.
Osim postojećih modela električnih automobila, poput i3, i3s, kao i plug-in hibrida i8 Coupé te i8 Roadster, BMW planira u sljedeće dvije godine na tržište izbaciti i potpuno električne modele iX3 (2020.), i4 te iNEXT (oba 2021.).