Prvobitno predstavljen kao turbodizelski koncept na sajmu automobila IAA u Frankfurtu 2009. godine, i8 je u prodaju stigao 2014. godine kao top izvedba tadašnje nove i elektrificirane BMW-ove ponude, smješten iznad i3 električnog hatchbacka
BMW je potvrdio da će proizvodnja njihovog hibridnog sportskog automobila BMW i8 završiti sljedećeg mjeseca, gotovo šest godina nakon što je izašao na tržište. Proizvodni pogon BMW-a u Leipzigu u Njemačkoj će sredinom travnja prekinuti proizvodnju modela i8, nakon odluke bavarskog proizvođača premium automobila da svoje inženjerske aktivnosti usmjeri na razvoj nove serije električnih modela, uključujući kompaktni SUV iX3, i4 limuzinu i SUV-a iNext. Novi električni sportski automobil, zasnovan na prošlogodišnjem konceptu Vision M Next, očekuje se da će stići u narednih pet godina.
Prvi model koji se pridružio BMW-ovoj 'i' marki se diljem svijeta prodao u više od 20.000 primjeraka otkad se prvi put našao u prodaji u obliku coupéa 2014. godine prije nego što je 2018. godine doživio facelift. Istodobno je liniji dodan i otvoreni model i8 Roadster.
Prvobitno predstavljen kao turbodizelski koncept na sajmu automobila IAA u Frankfurtu 2009. godine, i8 je u prodaju stigao 2014. godine kao top izvedba tadašnje nove i elektrificirane BMW-ove ponude, smješten iznad i3 električnog hatchbacka.
U svojih šest godina u prodaji, i8 je bio glavni pokretač rastućeg asortimana hibridnih BMW modela, kao i pionirskih procesa gradnje konstrukcije od ugljičnih vlakana koji su nakon toga integrirani u dijelove drugih, konvencionalnijih BMW modela, uključujući i Karbon Core strukturu karoserije najnovije serije 7.
Model konfiguracije 2+2 sjedala sa središnje postavljenim motorom prodan je sa samo jednom opcijom pogona tijekom čitavog proizvodnog ciklusa: s 1,5-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom snage 231 KS spojenim s električnim motorom s malom izlaznom snagom (prvo 96 kW (131 KS), pa potom 105 kW (143 KS)). Podaci o performansama ostali su uglavnom nepromijenjeni, iako je ažuriranje za 2018. pojačalo ukupnu izlaznu snagu s 362 KS na 374 KS.
Ažurirana verzija BMW i8 Coupéa ubrzava od 0 do 100 km / h za 4,4 sekunde, dok BMW i8 Roadster treba 4,6 sekundi. Oba modela postižu maksimalnu brzinu od 250 km/h. Čisto električni domet mu je 55 kilometara za BMW i8 Coupé i 53 kilometra za BMW i8 Roadster.
U službenom priopćenju BMW je rekao da će i8 prestati proizvoditi nakon završetka proizvodnje ograničene izvedbe Ultimate Sophisto Edition modela od 200 jedinica.
Točne brojke proizvodnje još uvijek nisu objavljene, iako je njemački proizvođač automobila potvrdio da je 20.000. primjerak i8 proizveden u prosincu 2019. u sklopu Ultimate Sophisto Edition izdanja. To ga stavlja znatno ispred prethodnih BMW-ovih sportskih automobila u pogledu proizvodnih brojki; proizvodnja M1, lansirana 1978., dosegla je 399 jedinica, dok je proizvodnja Z8, predstavljena 2000., bila ograničena na 5000 jedinica.
Prošle godine, šefovi istraživanja i razvoja BMW-a su potvrdili da se donose odluke o budućnosti i8-a i da bi se on mogao preurediti da postane električni suparnik Tesli Roadsteru druge generacije i dugonajavljivanom Audiju R8 e-tron.