BMW je s modelima i3 i i8 bio jedan od pionira masovne implementacije električnih i plug-in hibridnih automobila, a proizvođač iz Münchena iduće godine planira ubaciti u brzinu više
Štoviše, Bavarci su objavili i detaljan plan koji pokazuje kako nas do kraja desetljeća čeka još nekoliko električnih noviteta, a nakon 2021 čitava ergela automobila na struju. Nijemci ovaj pothvat planiraju isfinancirati prodajom luksuznih automobila X7 i serije 8.
BMW je u 2017 prodao 75.000 električnih automobila. Iduće godine cilj im je 150.000, piše Bloomberg.
U ostvarivanju ovog rezultata trebao bi pomoći i Mini koji će lansirati novi električni model u 2018.
BMW planira smanjiti troškove izrade električnih automobila korištenjem iste modularne platforme za sve svoje automobile neovisno o pogonu, prijenosu i vrsti pogonskog energenta. Bavarci će također u idućoj fazi sve tri komponente električnog pogona - elektromotor, mjenjač i elektronske sklopove spojiti u jednu cjelinu.
Plan je također ponuditi više verzija modularne baterije koja će se nuditi u tri kategorije - 30e, 40e i 50e kapaciteta od 60 do 120 kWh, što bi trebalo biti dovoljno za prevaljivanje od 450 do 700 km s jednim punjenjem.
Osnovni električni modeli s prednjim pogonom navodno će koristiti jedan elektromotor od 130-ak KS, dok će stražnji pogon s više od 260 KS biti dostupan kao opcija. Kupci će moći odabrati i dva motora te integralni pogon, a BMW tvrdi kako bi ove verzije mogle hvatati 100 km/h za manje od 3 sekunde.
Svi BMW-ovi električni automobili nosit će oznaku ‘i’.