posebna izvedba serije 3

BMW uzvraća konkurenciji: Trojka za Kinu imat će i dužu verziju

10.04.2019 u 10:15

Bionic
Reading

Da bi se nosio s ljutom konkurencijom, njemačkim markama Audi i Mercedes-Benz u Kini, bavarski će proizvođač automobila ponuditi posebnu izvedbu serije 3

Bavarski proizvođač automobila BMW na autosalonu u Šangaju, koji počinje 18. travnja, prikazat će nekoliko svojih aduta za najveće svjetsko tržište – Kinu. No u njihovoj ponudi, u kojoj će se nalaziti najnoviji X3 M te X4 M, serija 8 kupe i kabriolet, tu je jedan vrlo zanimljiv model. Serija 3 za kinesko tržište dolazi u standardnoj, ali i u produljenoj verziji, a očito Nijemci imaju pozitivna iskustva na potentnom kineskom tržištu upravo sa serijom 3 i njezinom dužom verzijom.

Tako su takvu verziju prvi put predstavili upravo u Kini još s 'trojkom' 2012., ali se tada radilo o salonu u Pekingu. Ta verzija je i proizvođena u njihovoj, tada novoj tvornici u Shenyangu. I to isključivo za kineske kupce. O čemu se zapravo radi i u čemu je razlika između kratke i duge verzije?

Riječ je samo o stotinjak milimetara, točnije njih 121. Dok standardni G20 ima duljinu od 4709 mm, kineska verzija je dugačka 4830 mm, dakle dodatnih 121 mm prostora u teoriji. Većina toga, međutim, ide u međuosovinski razmak i to se ne odražava posve na više prostora za noge na stražnjim sjedalima. Ipak, nove dimenzije čine kinesku verziju tek malo kraćom od duljine serije 5 (G30), koja je dugačka 4935 mm. Najprimjetnija je razlika između obje verzije serije 3 u dužim stražnjim vratima.

BMW se tako želi nositi s najljućom konkurencijom, markom Audi, točnije s njihovim modelom A4 L te Mercedesovom C-klasom L, koji se već prodaju u Kini. Tako će i njihov model serije 3 nositi dodatno slova Li.

BMW serija 3 za Kinu Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW AG

Verzija novog BMW-a serije 3 s dugim međuosovinskim razmakom kombinira novi, emotivno bogat dizajn i dinamičnu kvalitetu sportske limuzine najnovije generacije s dodatnim prostorom u stražnjem dijelu i specifičnim značajkama opreme. Sva njegova dodatna dužina međuosovinskog razmaka ide za time da se stvori najveći prostor u klasi za putnike na stražnjim sjedalima. I ta specifična verzija bit će primjereno opremljena i prilagođena za prihvat posebno udobnih sjedala sprijeda i straga, panoramski stakleni krov i BMW Intelligent Personal Assistant kao standard, što samo pokazuje predanost BMW-a prema zahtjevima kineskih kupaca.

Što se motora tiče, u ovako pripremljenoj verziji bit će na izbor samo jedan motor, i to benzinski s tehnologijom TwinPower Turbo. BMW ipak nije točno specificirao koji je od dva dvolitrena benzinski, onaj iz standardnog 320i sa 184 KS ili onaj iz 330i s 258 KS.