Buka u automobilima jedan je od većih problema u industriji budući da tjera proizvođače na implementaciju kojekakvih izolacijskih rješenja koja automobil čine težim i skupljim
Ovaj problem trebao bi biti još naglašeniji sa širom implementacijom električnih vozila. Za razliku od benzinaca i dizelaša, kojima motori s unutarnjim izgaranjem ‘maskiraju’ buku i vibracije koje se prenose s ceste na gume, ovjes i vozilo, električni pogoni gotovo su u cijelosti tihi.
U Boseu vjeruju kako njihova tehnologija za redukciju buke, inicijalno lansirana na slušalicama, može u cijelosti anulirati neugodne zvukove u vožnji.
Sustav koristi akcelerometre, softver za procesuiranje zvuka, mikrofone i zvučnike kako bi u svakom trenutku mjerio vibracije i zvukove, te u realnom vremenu stvarao signal za akustično anuliranje buke.
Sustav je čak sposoban analizirati razinu buke za svakog putnika te individualno prilagoditi izlazni signal iz zvučnika.
Sustav QuietComfort u serijskim vozilima bi trebao biti dostupan koncem 2021.