Talijanska ikonična marka odaje počast gradu i regiji, rodnom mjestu Alfe, skraćenice od prvih slova - Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Ovogodišnja Velika nagrada Italije daje Alfa Romeu priliku da proslavi neraskidivu vezu koja ga povezuje s povijesnom stazom Monza Circuit—lokacijom na kojoj je ispisao neizbrisive trenutke na stranicama povijesti motorsporta. Doista, ove je godine 100. obljetnica svjetski poznate trkaće staze Monza, na kojoj je Alfa Romeo 3. rujna 1950. osvojio svoj prvi naslov u Formuli 1 s Alfettom 158 koju je vozio Nino Farina.
Alfa Romeo ovu važnu obljetnicu slavi svojim prvim Tribe Days, međunarodnim događajem koji će okupiti obožavatelje marke iz cijele Europe. Zanimljivo je da broj sudionika događaja nije odabran slučajno.
Kako bi se prepričala 112-godišnja povijest talijanske sportske vožnje ove marke od 1910., 112 članova kolekcija službenih klubova marke sudjelovat će u događaju, a svaki će biti predstavljen kultnim vozilom. Ideja o uključivanju Alfinih fanova pokrenuta je 24. lipnja na Alfa Romeo Club Meetingu, koji je okupio predstavnike klubova iz cijelog svijeta u muzeju Arese. Kao i uvijek, odaziv klubova bio je entuzijastičan.
Na događaju će biti 100 Giulia GTA i njihovih vlasnika kako bi se proslavilo 100 godina staze Monza, one koja je svjedočila najnezaboravnijim pričama o uspjehu Alfa Romea u motorsportu. Zapravo, Giulia GTA jedan je od najuspješnijih modela u povijesti marke i njezin najveći uspjeh u smislu sportskog karaktera.
Upravo u Monzi slavili su se mnogi od njegovih sportskih uspjeha: nakon predstavljanja na sajmu automobila u Amsterdamu, debi u utrci bio je na 1000 km u Monzi 1965. s dva automobila upisana u kategoriju prototipa, koji su čekali homologaciju u klasi turismo. Ako se ovo prvo iskustvo može smatrati testom, pravi debi je bio na 4 Ore of Monza - među najvažnijim događajima u svijetu za Turismo automobile - s Giulijom Sprint GTA De Adamich-Zeccolija koja je dominirala utrkom.
Tribe Days će se održat na dvije najslikovitije lokacije marke: kući Alfa Romea u muzeju Arese, gdje će sudionici biti uronjeni u legendarnu povijest marke i svjedočiti cijenjenim draguljima muzejske zbirke, i poligonu Balocco Proving Ground, gdje će sudjelovati u testnim vožnjama, paradama i vježbama na stazi kako bi istaknuli dinamičke sposobnosti svojih Alfa Romea.
Dvije kultne parade Alfa Romea
Najznamenitiji trenuci Dana plemena Alfa Romeo bit će dvije parade. Prvi će se održati u subotu poslijepodne na stazi Monza. 112 povijesnih vozila bit će prikazano na istoj stazi na kojoj će se tijekom istog vikenda sučeliti F1 jednosjedi.
Druga parada održat će se sljedećeg jutra, kada će 112 povijesnih vozila i 100 Giulia GTA (od 500 proizvedenih) krenuti iz muzeja Arese i proći gradom Milanom, prolazeći pokraj nekih kultnih lokacija. Nakon napuštanja muzeja Arese, parada će proći kroz Milano, vozeći duž Arco della Pace, trga Castello Sforzesco - simbola kojim se ponosno diči logo Alfa Romea , a zatim će proći kroz Piazza Duomo, Piazza Della Scala, Via Montenapoleone, Piazza Cavour, Piazza della Repubblica i Glavni kolodvor.
Parada će se svakako zaustaviti pokraj mjesta gdje se početkom stoljeća nalazio Portello, prva proizvodna lokacija Alfa Romea, a danas dom prve Flagship trgovine koju karakterizira novi identitet marke Alfa Romeo. Konačno, parada će stići do trkaće staze Monza, gdje će svi sudionici gledati Grand Prix i bodriti Alfa Romeo F1 Team Orlen u namjenskom prostoru za sjedenje na tribinama Ascari i Biassono.
Posebna boja na F1 bolidu C42 koju je dizajnirao Alfa Romeo Centro Stile
Kao i obično, u povodu Velike nagrade Italije, C42 će izaći na stazu s livrejom koju je posebno za događaj napravio Centro Stile Alfa Romeo. Dizajneri Alfa Romea reinterpretirali su povijesne elemente dijagonalnog slova i povijesnog biscionea iz 1950-ih, koji su već bili prisutni u službenoj livreji.
Oba imaju veću vidljivost zahvaljujući središnjem položaju na poklopcu motora i povećanjem njihove veličine s rješenjem bez presedana koje se razlikuje od desne do lijeve strane. Tako se nudi iskustvo čitanja koje se stalno mijenja, ovisno o kutu gledanja. Za tu priliku, povijesni kružni logo također nalazi mjesto na prednjem dijelu automobila.
Dva loga tako odaju počast gradu i regiji, rodnom mjestu brenda. Neraskidiva veza ispisana u njenom imenu: Anonima Lombarda Fabbrica Automobili.