Novi i10 doživio je dizajnersku nadogradnju u usporedbi s originalom koji je lansiran 2019. Model se sada može pohvaliti sportskijim stavom i odaje odvažniji osjećaj zahvaljujući niskom krovu i dugom međuosovinskom razmaku
Hyundai je predstavio osvježeni i10, koji stiže s nadograđenim i osvježenim dizajnom. Pored standardne verzije, korejski će proizvođač izbaciti na tržište i sportsku varijantu i10 N Line, koja je inspirirana Hyundaijevim N modelima visokih performansi.
Kako doznajemo, novi i10 će imati napredne značajke povezivanja, elemente udobnosti i tehnologije koje se obično vide samo u višim segmentima. Ovaj progresivni potez čini model i10 još konkurentnijim u svojoj klasi.
Od svog predstavljanja 2008. godine, i10 je uspješna priča za Hyundai u Europi. Prva generacija je tako zamijenila model Atos i proizvodila se u Indiji sve do 2017. Druga generacija je predstavljena prvi put 2013. na IAA u Frankfurtu, prije nego što je lansirana na tržište u studenom 2013. godine. Automobil se više nije proizvodio u Indiji, već u Turskoj.
Hyundai je treću generaciju i10 ponovno predstavio na IAA u Frankfurtu 2019. godine, a kao i prethodna generacija modela, potpuno novi i10 dizajniran je, razvijen i proizveden u Europi, u Izmitu (Hyundai Assan Otomotiv) u Turskoj.
Planirano je da proizvodnja osvježenog i10 započne u travnju ove godine. Očekuje se da će prvi primjerci i10 na europske ceste stići u drugoj polovici ove godine.
Hrabar i jedinstven dizajn
Novi i10 doživio je dizajnersku nadogradnju i izvana i iznutra u usporedbi s originalom koji je lansiran 2019. Model se sada može pohvaliti sportskijim stavom i odaje odvažniji osjećaj zahvaljujući niskom krovu i dugom međuosovinskom razmaku.
Novi i10 stiže u devet vanjskih boja, od kojih su dvije nove: Lumen Grey siva (svijetlo siva boja s bisernim završetkom) i Meta Blue (plava s plavkasto-ljubičastim odsjajima i bisernim završetkom). Na zahtjev, krov se može obojati u crno.
Redizajnirani su unutarnji dio reflektorskih prednjih svjetala s više strana, kao i prednji i stražnji LED potpis. Prednja LED svjetla za dnevnu vožnju (DRL) integrirana su u sportsku široku prednju masku koja ima novi mrežasti dizajn u obliku saća. Dodatno, stražnja LED kombinirana svjetla sada prikazuju 'H' na horizontalnoj liniji vrata prtljažnika. Model također ima novodizajnirane aluminijske naplatke od 15 cola.
Iznutra je model opremljen plavim svjetlima za raspoloženje na prednjim sjedalima. Novi paket boja, Purple Package ljubičasta, unosi osjećaj razigranosti u sportski vanjski dizajn automobila.
Nudi sjedala od tartan tkanine s okomitim ljubičastim linijama, kao i ljubičaste detalje u šavovima i otvorima za zrak. Sive dodirne točke s ljubičastim odsjajem, kao što se vidi na udarnoj ploči i donjoj središnjoj konzoli, dodaju dodatni stil.
Linija i10 N ima dizajnerske značajke inspirirane motorsportom, uključujući izrađene branike, umetke i crvene detalje. Nasloni sjedala imaju tkaninu s trostrukom crvenom linijom, a model dolazi s novim aluminijskim naplatcima od 16 cola.
Pametna tehnologija
Značajke besprijekornog povezivanja ne samo da čine novi i10 tehnološki naprednijim, već i iskustvo u automobilu čine praktičnijim. Nove tehnologije u modelu uključuju standardni LCD klaster od 4,2 inča, USB tip-C sprijeda i straga, drugu generaciju eCall-a temeljenu na 4G mreži i ažuriranje karte Over The Air (OTA). Međutim, model ostaje dosljedan sa zaslonom od 8 inča, audio video navigacijom (AVN), bežičnim Apple CarPlay i Android Auto, bežičnim punjačem i najnovijim ažuriranjem Bluelink® telematike.
Model također standardno dolazi s više sigurnosnih značajki Hyundai Smart Sense. Pomoć pri izbjegavanju sudara sprijeda (Forward Collision-Avoidance Assist ili FCA) za grad, izvan grada i pješake (City, Interurban, Pedestrian) je isto tako proširen kako bi uključio i bicikliste (Cyclist). FCA pomaže u otkrivanju i izbjegavanju potencijalnih nesreća s preprekama ispred. Lane Following Assist (LFA) koristi kontrolu upravljanja kako bi pomogla automobilu da ostane u trenutnoj voznoj traci. Rear Occupant Alert (ROA) podsjeća vozača porukom na ploči ako su stražnja vrata otvorena tijekom putovanja – kako bi se spriječilo da bilo tko ili nešto na stražnjem sjedalu ostane iza.
Više udobnosti i praktičnosti
Novi i10 ostaje praktičan izbor za europske vozače. Progresivan u A-segmentu, model je opremljen električnim sklopivim retrovizorima. Kao i njegov prethodnik, nudi kapacitet prtljažnika od 252 l s podignutim sjedalima i 1050 l s preklopljenim sjedalima, dvostupanjsku ploču za prtljagu, preklapanje stražnjih sjedala jednom rukom i kameru za vožnju unatrag.
Pogonski sklopovi
Hyundai ne spominje motore za osvježeni i10, pa se pretpostavlja da će i ova verzija doći s dosadašnja tri pogonska agregata. Prvi, 1,0-litreni MPi trocilindrični motor sa 67 KS i 96 Nm nudi maksimalnu brzinu od 156 km/h, a drugi je 1,2-litreni MPi četverocilindrični motor s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta uz maksimalnu brzinu od 171 km/h.
Oba motora su dostupna s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa ili automatiziranim ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa (AMT). U usporedbi s tradicionalnim automatskim mjenjačem, AMT povećava učinkovitost zahvaljujući svojoj manjoj masi i smanjenom trenju.
Pretpostavlja se i da će treći motor biti onaj koji se nalazi u aktualnom i10 N Line modelu, ekskluzivni 1,0-litreni Turbo GDi motor sa 100 KS i 172 Nm okretnog momenta i 5-brzinskim ručnim mjenjačem za povećane performanse u vožnji.
Hyundaijeva i-gama
Hyundaijeva i-gama se sastoji od modela i10, i20 i i30 i bila je to priča o uspjehu tvrtke u Europi. Kao tri najpopularnija modela marke, i-serija je uvijek predstavljala kvalitetu, pouzdanost i praktičnost, podržavajući raznoliku bazu kupaca u njihovim svakodnevnim životima. Tijekom vremena, i-serija je doživjela promjene kako bi se mogla pohvaliti dinamičnim stilom, naprednim značajkama povezivanja i beskompromisnom dostupnošću i udobnošću.