Proizveden i razvijen u Brazilu, službeno će se lansirati u zadnjem tromjesečju ove godine i pridružuje se kultnom i bezvremenskom modelu Abarth 595
Marka Abarth je predstavila svoj prvi SUV ikada, a njegovo ime je Pulse. Zasad je poznato da će se proizvoditi u Brazilu i da će se službeno lansirati u zadnjem tromjesečju ove godine. Iako zasad nemamo neke tehničke podatke SUV-a Abartha Pulse, sudeći prema njegovom zanimljivom izgledu niti europski kupci ga ne bi imali ništa protiv vidjeti ga na našim prometnicama.
Da podsjetimo, u Europi je Abarth nedavno predstavio i novu liniju modela 595. Četiri razine nadogradnje poboljšavaju dvije duše marke: za istaknutiji i sofisticiraniji stil, dostupni su paketi 695 Turismo i 595 Turismo, dok paketi 695 Competizione i F595 osiguravaju snažnu trkaću konotaciju i samo za najzahtijevnije dinamične vozače.
Prvi Abarth koji je u potpunosti razvijen i proizveden u Brazilu
Nakon modela Stilo Abarth 2002. i kultnog Abartha 500 2014., novi Abarth Pulse označava važnu prekretnicu u globalnim razvojnim planovima legendarnog sportskog talijanskog brenda, koji je oduvijek bio povezivan s markom Fiat. Ovim modelom Abarth nadilazi europske i azijske granice šireći se diljem svijeta, nudeći svojim obožavateljima specifičan model namijenjen za Južnu Ameriku. Abarth Pulse je zapravo prvi Abarth automobil koji je u potpunosti razvijen i proizveden u Brazilu.
'Abarthov povratak na tržište Latinske Amerike izvor je velikog ponosa za nas', izjavio je Olivier Francois, glavni izvršni direktor FIAT-a & Abartha i globalni direktor marketinga Stellantisa.
'Karakteristike performansi i stila, koje su oduvijek odlikovale Abarth, ostaju netaknute i ponudit će pravo Abarth iskustvo našim obožavateljima preko oceana. Abarth Pulse je samo početak i želimo nastaviti upotpunjavati obitelj. Ne možemo biti više oduševljeni pozitivnim zamahom koji je u Latinskoj Americi stvorio prvo Fiat Pulse, a sada Abarth Pulse.'
Marka je planirala niz inicijativa za učvršćivanje odnosa s brojnim štovateljima Scorpiona u inozemstvu, počevši od digitalne platforme putem koje mogu otkriti novosti vezane uz model i marku, do stvaranja namjenskih prostora u Fiatu zastupstva u zemlji, gdje kupci mogu saznati više o kupnji Abarth modela zahvaljujući specijaliziranim trgovcima.