Učinkovitost je cilj

[FOTO] Prvo pojavljivanje prototipa novog e-trona: Osvježenje modela koji je započeo elektrifikaciju Audija

27.09.2022 u 15:14

Bionic
Reading

Prva dva potpuno električna modela Audija: e-Tron i e-Tron Sportback stigli su na tržište 2019. i 2020. godine. Oba modela se temelje na modificiranoj verziji Audijeve MLB platforme

Audi je na stratu E-Cannonball-a u Hamburgu, utrke koja se održala od 23.-25. rujna, predstavio javnosti prototip osvježenog modela e-tron. Da podsjetimo, mi smo vozili Audi e-tron 55 quattro prije više od tri godine. Bio je to prvi potpuno električni serijski model na granici SUV-a i crossovera s baterijskim napajanjem proizvođača iz Ingolstadta.

Prva dva modela potpuno električnih modela Audija: e-Tron i e-Tron Sportback stigli su na tržište 2019. i 2020. godine. Oba modela se temelje na modificiranoj verziji Audijeve MLB platforme, koja je prvobitno razvijena za automobile s motorom s unutarnjim izgaranjem, što je sada već zastarjelo u odnosu na njihove nove potpuno električne modele. Novi modeli koriste, poput npr. modela Audi Q4, modularnu elektrificiranu platformu (MEB).

Prikazani Audi e-tron prototip sada, prema prvim slikama, ima pažljivo osvježeni vanjski dizajn s novom rešetkom, revidiranim odbojnicima i redizajniranim prednjim svjetlima. Prvo pojavljivanje u javnosti ažuriranog e-trona pokazuje ga u posebno dizajniranoj kamuflaži, jer 'još uvijek čuva neke svoje tajne za sebe'.

Inače, E-Cannonball je turistička utrka za potpuno električne automobile i motocikle na baterije. Događaj nastoji pokazati da je električni automobil lako moguć. Zadatak sudionika je prijeći udaljenost od starta do cilja. Uzduž rute se moraju pronaći unaprijed određene kontrole prolaza. No izbor rute unutar cijele utrke je na izbor svakog sudionika. Isto se odnosi na strategiju punjenja.

  • +8
Audi pokazao prototip osvježenog e-trona Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Sudionici se ocijenjuju bodovima, koji se dodjeljuju, na primjer, za usklađenost s navedenim statusom punjenja pogonske baterije na startu i cilju, pridržavanje kontrola prolaza i za broj kilovata koji se koriste na ruti.