outdoors lifestyle vozila

[FOTO] Radar Auto nova je potpuno električna marka vozila kineskog Geelyja: Kreću s pick-upom RD6, a slijede i SUV-ovi

14.07.2022 u 08:13

Bionic
Reading

U eri nakon Covida, poštovanje prirode i boravka na otvorenom sada je 'in', a nova generacija potrošača otkriva novu radost u stilu života na otvorenom i kulturi koju predstavljaju aktivnosti kao što su kampiranje, planinarenje, avanturizam,...

Prva kineska čisto električna robna marka outdoors lifestyle vozila, Radar Auto, lansirana je zajedno s prvim električnim avanturističkim vozilom nove marke, modelom pick-upa imena RD6. Ako bismo gledali što se inače događa na globalnom tržištu potpuno električnih pick-up vozila ponajprije su tu marke: Rivian s modelom R1T, Tesla Cybertruck i VW-ova marka Scout.

Avantura na prvom mjestu – električni pick-upi i SUV vozila

Marka Radar, kako sami kažu, 'započinje s pick-up vozilima, ali je puno više od njih samih.' Radar je stvoren za novu generaciju globalnih potrošača koji zahtijevaju vozila koja su jednako održiva kao i njihove avanture u prirodi.

Robna marka Radar lansirana je kao nezavisna robna marka unutar šire Geely Holding grupe koja će marki omogućiti značajan pristup cjelovitim tehnologijama vozila i zajedničkim komponentama za električna vozila. Napomenimo i to da je Geely Holding grupa vlasnik, između ostalog, i švedskog proizvođača automobila Volvo Cars.

Radar Auto potpuno je sposoban neovisni brend s vlastitim pogonom za istraživanje i razvoj u Hangzhouu (Kina) i potpuno opremljenim pogonom za proizvodnju električnih vozila u Zibou, Shandong, iz kojeg će započeti proizvodnju i isporuke Radara RD6 u četvrtom kvartalu 2022.

Radar razvija cijeli portfelj električnih lifestyle vozila koja će uključivati ​​pick-up vozila i SUV-ove, kao i ATV-ove i druge lifestyle proizvode.

Geely Holding imenovao je dr. Ling Shi Quana za glavnog izvršnog direktora marke Radar Auto. Dr. Ling je veteran inženjeringa u Geely Auto Group i preuzeo je odgovornost za nekoliko velikih projekata prekretnica za Geely Auto Group marki uključujući Lynk & Co i Geely Auto.

Dr. Ling je rekao: 'Razumijevanje ovog novog tržišnog segmenta i stvaranje novog brenda posebno za ove jedinstvene korisnike bio je vrhunac moje dosadašnje karijere. Radar Auto će od samog početka biti namjenski usmjeren, a ta je svrha omogućiti korisnicima da istražuju svijet na održiviji način.'

Pick-up Radar RD6

Lansiranje marke Radar prati njegov prvi električni lifestyle pick-up, Radar RD6. Ikona automobilskog dizajna, Peter Horbury, pruža svoju dizajnersku potporu razvoju marke Radar iz svog dizajnerskog studija u Velikoj Britaniji.

Peter je komentirao: 'Portfelj proizvoda Radar fokusiran je na električna pick-up i SUV vozila, ovaj smjer nas izaziva da pomiješamo funkcionalnost i upotrebljivost s estetskim oblikom. Naš je cilj omogućiti korisnicima Radara da prošire svoje horizonte i istražuju prirodu na održiv način.'

Radar RD6 se temelji na platformi Sustainable Experience Architecture (SEA), koja će RD6 dati značajnu tehnološku potporu i koja će uključivati ​​opcije jednog i dva motora. Brojke performansi i raspon bit će objavljeni u dogledno vrijeme.

Zbog upotrebe SEA platforme, prostor je znatno povećan, dopuštajući 'prednji prtljažnik' ispod haube, kao i stražnji utovrani prostor koji se može pohvaliti vanjskim uređajima za punjenje.

Radar RD6 električni pick-up
  • Radar RD6 električni pick-up
  • Radar RD6 električni pick-up
  • Radar RD6 električni pick-up
  • Radar RD6 električni pick-up
  • Radar RD6 električni pick-up
    +2
Radar RD6 Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Ne samo pick-up vozila

Blisko surađujući s korisnicima, Radar također predstavlja lifestyle podmarku, Radar Weekends koji se fokusira na stilove života na otvorenom i surađivat će s različitim partnerima kako bi stvorili zabavan, raznolik ekosustav na otvorenom. Radar Weekends će surađivati ​​s markom opreme za kampiranje, NatureHike, na razvoju raznih dodataka za kampiranje na otvorenom za vozila marke. Osim toga, Radar se također udružio s National Geographicom u Kini za program zaštite prirodnih čuda koji promiče koncept neostavljanja tragova za sobom kada ste u avanturi na otvorenom.

Budućnost je na otvorenom

U eri nakon Covida, poštovanje prirode i boravka na otvorenom poraslo je na novu razinu na globalnoj razini. Nova generacija potrošača otkriva novu radost u stilu života na otvorenom i kulturi koju predstavljaju aktivnosti kao što su kampiranje, planinarenje, avanturizam itd. Radar je stigao da zadovolji njihove potrebe.

Pojedinosti o novom pick-upu Radar RD6 bit će objavljene u dogledno vrijeme.