Ford GT Mk IV (2023.) ima posebno projektirani twin-turbo EcoBoost motor koji pruža više od 800 KS, trkaći prijenos, 'long tail' karoserije od ugljičnih vlakana s produženim stražnjim krajem, plus Multimaticov ovjes s prilagodljivim kalemnim ventilom (Multimatic's Adaptive Spool Valve)
Ford je predstavio ultimativan i najekstremniji Ford GT ikada namijenjen samo za stazu, novi Ford GT Mk IV za 2023. Ovaj sportski automobil Ford Performancea i Multimatica radikalno je napredan superautomobil koji pruža maksimalne performanse sa svojom jedinstvenom karoserijom, pogonskim sklopom i ovjesom.
Kako bi pružio nevjerojatne performanse, koje premašuju one od bilo kojeg Forda GT do danas, Ford GT Mk IV ima jedinstveni twin-turbo EcoBoost motor, trkaći prijenos, aero-fokusirani vanjski dizajn i podvozje s dužim međuosovinskim razmakom za bolje upravljanje na stazi.
'Originalni GT Mk IV se nije ustručavao pružiti sve što se tiče maksimalnih performansi na stazi, a novi Ford GT Mk IV to čini na isti način,' rekao je Mark Rushbrook, globalni direktor, Ford Performance Motorsports. 'S još višom razinom motorsport inženjeringa i performansi, plus potpuno novom karoserijom od karbonskih vlakana koja je funkcionalna i upečatljiva, Mk IV je ultimativni ispraćaj treće generacije superautomobila.'
Novi Ford GT Mk IV posveta je godini kada je originalni Mk IV pobijedio na utrci '24 sata Le Mansa', sa samo 67 ručno izrađenih superautomobila koji će biti proizvedeni u Multimaticovoj tvornici u Markhamu, u Ontariju u Kanadi. Proces prijavljivanja klijenata za ovaj superautomobil vrijedan 1,7 milijuna dolara je započeo, s potvrđenim odabirima klijenata u prvom kvartalu 2023. Prve isporuke počinju u kasno proljeće 2023.
'Multimaticov zadatak je bio stvoriti najekstremniju konačnu verziju Forda GT, a rezultat je Mk IV', rekao je Larry Holt, izvršni potpredsjednik, Multimatic Special Vehicle Operations Group. 'Jedinstveni motor veće zapremine, odgovarajući trkaći mjenjač, produžen međuosovinski razmak i istinski radikalna karoserija rezultirali su neviđenom razinom performansi. Ponosni smo što smo bili dio treće generacije GT-a od njegovog početka do ovog nevjerojatnog labuđeg pjeva i smatramo ga značajnim poglavljem u povijesti Multimatica.'
Ford GT Mk IV ima povijest tehnološkog napretka
Nadovezujući se na trijumfalnu utrku Forda GT Mk II iz 1966. s prva tri mjesta na Le Mansu, Fordov razvojni tim nije ništa zadržao i redizajnirao je automobil od nule s najsuvremenijom tehnologijom i inženjeringom dostupnim za stvaranje Forda GT Mk IV iz 1967.
Kako bi iskoristili nove prednosti znanosti o materijalima, Fordovi inženjeri i Kar Kraft razvili su novo lagano podvozje koristeći ljepilom spojenu konstrukciju od saćastog aluminija s aerodinamičnijom karoserijom i nazvali je 'J-Car' jer je napravljena u skladu s novim FIA-inim Appendix J pravilima. U kombinaciji s poznatim 427 Ford V-8 (7L) motorom i posebnim sklopom mjenjač-diferencijal s vlastitim sustavom hlađenja koji je prenosio snagu na stražnje kotače, Ford GT Mk IV iz 1967. bio je 9 inča (22,9 cm) duži i napravljen posebno za dominaciju na globalnim utrkama u izdržljivosti.