euro 7

[FOTO] Upozorenje Luce de Mea iz Renaulta: Kupci će plaćati tisuću eura više po automobilu

25.05.2022 u 08:19

Bionic
Reading

Europska unija i dalje ne uzima u obzir sintetička goriva (eFuel) koja kao opciju razmatraju različiti proizvođači i čini se da ne uzima u obzir upozorenje organizacije CLEPA o gubitku mnogih radnih mjesta

Luca de Meo, direktor Renault Grupe i marke Renault, je imao vrlo zapažen govor na ChangeNOW, najvećem svjetskom događaju za planet, posvećen održivim i pozitivnim rješenjima, koji se održao od 19. do 21. svibnja u Parizu. To je ujedno bila i prilika za svjetsku premijeru novog Renaultovog konceptnog vozila Scénic Vision.

Tako je Luca de Meo izjavio kako će njihovi automobili uvođenjem Euro 7 norme o ispušnim plinovima poskupjeti za 1000 eura po komadu, kako bi emitirao samo 3 ili 4 grama po kilometru CO2 manje. 'Naplatit ćemo dodatne troškove za oko milijardu eura - izjavio je - ali ćemo ih morati prenijeti na krajnjeg potrošača.' rekao je de Meo.

Luca de Meo je apelirao na političku klasu zajednice od koje je zatražio njihovu spremnost da se pozabave tehnološkom složenošću sektora. 'Često primjećujem nedostatak zdravog razuma – primijetio je – i vidim dogmatizam i ekstremizam. To nas ne približava realnim rješenjima.' Europska unija i dalje ne uzima u obzir sintetička goriva (eFuel) koja kao opciju razmatraju različiti proizvođači i čini se da ne uzima u obzir upozorenje organizacije CLEPA.

Ovo europsko udruženje predstavlja preko 3000 tvrtki koje isporučuju najsuvremenije komponente i inovativnu tehnologiju za sigurnu, pametnu i održivu mobilnost, ulažući više od 30 milijardi eura godišnje u istraživanje i razvoj. Prema njihovim procjenama samo dobavljači automobilske industrije bi mogli pretrpjeti gubitak od oko pola milijuna radnih mjesta (manje od polovice uravnoteženo je otvaranjem novih) bez tako radikalnog i raznolikog pristupa koji uključuje i zeleni vodik i hibridna rješenja.

Da podsjetimo, mnogi izvršni direktori proizvođača automobila u više su navrata kritizirali politiku Europske unije također o elektrifikaciji, uključujući Carlosa Tavaresa, predsjednika Stellantisa, skupinu koja je nastala spajanjem FCA i PSA. Oliver Zipse, čelnik BMW-a i trenutačni šef ACEA-e, organizacije koja predstavlja proizvođače koji posluju u Europi, također je nedavno upozorio na moguću novu ovisnost Starog kontinenta o sirovinama potrebnim za proizvodnju baterija električnih vozila, jedinih one koje se mogu plasirati na tržište od 2035. godine. Kritična pitanja se tiču ​​porijekla energije i infrastrukture za punjenje.