Jedan od najdugovječnijih automobila na tržištu ide u ropotarnicu povijesti. Fiat je izrađivao Punto u više manje neizmijenjenom obliku posljednjih 13 godina, a čini se da talijanski mališan neće dobiti nasljednika
Umjesto nove generacije, Talijani će iskoristiti postojeće proizvodne kapacitete Punta za izradu Maseratijevog manjeg SUV-a.
Punto je bio zvijezda kad se pojavio 1993, okitivši se titulom Europskog automobila godine, a i druga generacija iz 1999 je požnjela uspjeh. Posljednji model, predstavljen sad već davne 2005, dobio je prefiks Grande, te mnogi smatraju kako je zaslužan za izvlačenje Fiata s ruba financijskog ponora.
Sergio Marchionne sve je karte potom stavio na Fiat 500, pa Punto nikad nije dobio nasljednika.
Da se malenom automobilu bliži kraj proizvodnje pokazalo se početkom ove godine, kad je Punto postao prvi automobil koji nije dobio ni jednu zvjezdicu na testovima sigurnosti Euro NCAP.
Tko zna, možda se Punto jednog dana ponovno vrati u električnom izdanju.