strateško partnerstvo

Hyundai i Amazon sklopili dogovor: Pružati će inovativna korisnička iskustava i transformacije u oblaku

20.11.2023 u 10:11

Bionic
Reading

Amazon će pokrenuti online prodaju vozila u SAD-u, počevši od Hyundaija 2024., čime će kupcima biti praktičnije pronaći i kupiti svoje vozilo po izboru na njihovoj internet stranici te ga preuzeti od svog lokalnog distributera

Amazon i Hyundai Motor Company su najavili široko strateško partnerstvo 'kako bi kupcima donijeli nova inovativna iskustva'. Najava je objavljena prošli tjedan na sajmu automobila u Los Angelesu, a to je bila prilika i da potpuno novi Santa Fe bude prezentiran javnosti. Samu snimku prijenosa možete pogledati u videu koji slijedi:

Hyundai i Amazon partneri za pružanje inovativnih korisničkih iskustava i transformacije u oblaku Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai Europe

Ova strateška suradnja uključuje Amazonovo pokretanje internetske prodaje Hyundaijevih vozila u SAD-u 2024. godine, Hyundaijevo imenovanje AWS-a kao svog preferiranog pružatelja usluga u oblaku kako bi se olakšala digitalna transformacija i Alexa Built-in iskustvo koje dolazi u Hyundaijeva vozila sljedeće generacije.

Andy Jassy, izvršni direktor Amazona, je izjavio: 'Hyundai je vrlo inovativna tvrtka koja dijeli strast s Amazonom u nastojanju da svaki dan živote kupaca učini boljim i lakšim. Naše široko, strateško partnerstvo trebalo bi učiniti upravo to, od promjene lakoće kojom kupci mogu kupiti vozila online, do jednostavne upotrebe Alexa u vozilima Hyundai za zabavu, kupnju, prilagodbe pametnog doma i provjere kalendara, do omogućavanja Hyundaiju da transformira njihova korisnička iskustva i poslovanje prelaskom na AWS. Radujemo se zajedničkim izumima dugi niz godina.'

Jaehoon (Jay) Chang, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Company, je između ostalog rekao: 'Hyundai je prva automobilska tvrtka dostupna za potpune end-to-end transakcije u Amazonovoj američkoj trgovini i ovo je još jedan primjer kako nastavljamo nastojati pronaći načine da poboljšamo put kupca zajedno s našim izvanrednim maloprodajnim partnerima.'

Više detalja o onome što najavljuju Amazon i Hyundai uključuju:

Prodaja vozila: 2024. će trgovci automobilima po prvi put moći prodavati vozila u Amazonovoj američkoj trgovini, a Hyundai će biti prva marka dostupna kupcima za kupnju. Ovo novo iskustvo digitalne kupnje olakšat će kupcima kupnju novog automobila putem interneta, a zatim ga preuzeti ili dostaviti lokalnom zastupstvu u vrijeme koje im najviše odgovara. Kupci će moći pretraživati na Amazonu dostupna vozila u svom području na temelju niza preferencija, uključujući model, opremu, boju i značajke, odabrati željeni automobil, a zatim provjeriti online s odabranim opcijama plaćanja i financiranja - sve unutar iskustva Amazona koje već poznaju i kojem vjeruju. Ovo novo iskustvo kupnje stvorit će još jedan način za trgovce da izgrade svijest o svom izboru i ponude pogodnosti svojim kupcima.

Transformacija oblaka: Hyundai je odabrao AWS kao svog preferiranog pružatelja usluga oblaka kako bi ubrzao svoju digitalnu transformaciju korištenjem širokih i vodećih AWS mogućnosti - od računalstva, pohrane, baze podataka i analitike do generativne umjetne inteligencije i Interneta stvari (IoT). Kao dio novog višegodišnjeg ugovora, Hyundai će postati organizacija koja se više temelji na podacima s tehnološkom strategijom na prvom mjestu u oblaku, migrirajući svoje trenutne lokalne aplikacije - koje podržavaju sve u području istraživanja, inženjeringa proizvoda i angažmana kupaca - na AWS. Hyundai će dati prioritet poslovnim slučajevima kao što su proizvodnja i opskrbni lanac kako bi pomogao optimizirati proizvodnju i minimizirati troškove, sigurnost i oporavak od katastrofe za otpornost te povezani razvoj vozila kako bi vozačima diljem svijeta donio nove značajke. AWS i Hyundai osmislili su i implementirali program obuke i certificiranja Master Builder kako bi obučili Hyundaijeve inženjere kritičnim vještinama u oblaku.

  • +7
Hyundai i Amazon Izvor: Promo fotografije / Autor: DREW PHILLIPS

Rješenja za vozila: Počevši od 2025., kupci koji kupe Hyundaijeva vozila sljedeće generacije moći će pristupiti hands-free Alexa iskustvu koje imaju kod kuće, dok su u svom automobilu. Vozači Hyundaija moći će jednostavno zatražiti od Alexe da pusti glazbu, podcaste ili audio knjige, postavi podsjetnike, ažurira popise obaveza i provjeri kalendare. Kupci će također moći kontrolirati svoju pametnu kuću s ceste, kao što je traženje da zagriju kuću na putu kući, dvaput provjeravaju jesu li vrata zaključana i upravljaju pametnom rasvjetom i Alexa rutinama. Vozači će također moći tražiti od Alexe najnovije informacije o prometu ili vremensku prognozu i glasovno upravljati media playerom ili navigacijskim sustavom u vozilu - s određenim Alexa značajkama dostupnima čak i kada je internetska veza isprekidana ili nedostupna.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'