Nissan GT-R redefinirao je način na koji gledamo pristupačne sportske automobile nudeći performanse superautomobila po cijeni nešto skupljeg vozila za obične smrtnike
Ni idući GT-R ne bi trebao odstupiti od ovog standarda, a sad doznajemo da će i izgledati moćno.
Prvi čovjek Nissanovog dizajna, Alfonso Albaisa rekao je Autocaru da dizajneri još čekaju na odluke inženjera o platformi i pogonu, no da nema dvojbe o tome kako sljedeći GT-R treba dizajnirati.
‘Njega (GT-R) ne zanimaju drugi superautomobili; jednostavno kaže: ‘Ja sam GT-R, ja sam cigla, uhvati me. On je zapravo najbrža cigla na svijetu, i kad vidim skice novog automobila uvijek kažem: ‘manje krila, više cigle.’, kaže Albaisa.
Za očekivati je da će nova generacija GT-R-a zadržati biturbo punjeni V6 dopunjen elektromotorom s pogonom na sva četiri kotača. Ipak, elektrificiranje automobila zasad nije potvrđeno pa ostaje za vidjeti što će skuhati japanski mađioničari.
Jedno je sigurno, automobil će imati više od 600 KS.