Uskrsnuće Alpine bilo je nemalo iznenađenje, a mnogi automobilski entuzijasti bili su skeptični do samog kraja, iako je Renault opetovano pokazao što sve može napraviti od sportskih automobila
Sve sumnje, čini se, bile su potpuno neutemeljene jer A110 je stigao u planiranom roku, a hvalospjevi ne prestaju puniti automobilske rubrike.
Posljednja u nizu pohvala stiže od Henryja Catchpolea koji je automobil isprobao po zavojitim francuskim cestama, te čak povukao paralelu s Porscheovim hvaljenim 718 Caymanom.
Britanac je toliko oduševljen pasivnim neovisnim ovjesom, balansom, upravljivošću i performansama automobila, da je čak priznao da bi prije odabrao A110 nego Caymana.
Alpine raspolaže centralno smještenim 1.8-litrenim turbopunjenim benzincem od 250 KS, no čitav automobil teži svega 1.080 kg, pa je sprint do stotke zajamčen u svega 4,5 sekundi. Pritom su Francuzi odabrali opremiti ga užim gumama, te je osjećaj za upravljačem podjednako zadovoljavajuć neovisno o brzini kojom se krećete.
Umjesto proganjanja brojki, Francuzi su se odlučili izraditi vozački automobil, te su u tome u potpunosti uspjeli.
Nadamo se da ćemo pokojeg vidjeti i na našim prometnicama, budući da s cijenom od 58.500 eura još uvijek spada u relativno pristupačnu klasu vozila.