Nova kategorija hiperautomobila na utrci 24 sata Le Mansa od 2020. već je privukla neke od proizvođača poput Aston Martina i Toyote
Govoreći na nedavnom Goodwood Festivalu brzine, šef Lamborghinija Stefano Domenicali, bivši direktor Ferrarijeve F1 momčadi potvrdio je britanskom Autocaru da je u tijeku studija potencijalnog projekta i da će biti gotova prije kraja godine.
Novi FIA-ini propisi omogućuju proizvođačima da se natječu koristeći automobile koji su više vezani za serijske modele od 2020. godine. Tako će se Aston Martin utrkivati s verzijom svog hiperautomobila Valkyrie, a Toyota razvija koncept Gazoo GR Super Sport. Izvršni direktor Lamborghinija Domenicali je nagovijestio da je Lamborghini SC18 - jednokratni projektni automobil koji je u ime kupca proizveo Lamborghinijev trkaćii odjel, Squadra Corse - pokazao mogućnosti firme u pogledu proizvodnje konkurentnog automobila za ovu novu kategoriju za 24 sata Le Mansa, ako se Lamborghini na kraju odluči sudjelovati.
'Nemamo proračun za ulaganje u potpuno novi projekt, ali SC18 pokazuje da imamo bazu za ono što bi moglo biti zanimljivo', rekao je. 'Automobil pokazuje da imamo interne mogućnosti za takav projekt.'
SC18 je automobil stvoren na osnovu cestovnog modela Aventador, ali stvoren je prije svega za upotrebu na stazi, gdje se njegova ekstremna aerodinamika može iskoristiti u potpunosti. Pokreće ga isti pogonski sklop koji koristi Aventador SVJ, a njegov V12 motor isporučuje 770 KS pri 8500 okr/min i 720 Nm najvećeg okretnog momenta pri 6750 okr/min. Snaga se prenosi preko ISR (Independent Shifting Rod) 7-brzinskog mjenača. Uz smanjenu težinu korištenjem ultralakih kompozitnih materijala, zanimljiv je podatak da mu je visina od podloge samo 109 mm. Stražnji kraj se odlikuje specifičnim ispušnim cijevima jedinstvenog dizajna i zvuka.
Ekskluzivnost modela SC18 naglašena je bojom karoserije od karbonskih vlakana u Grigio Daytona boji (siva), s vidljivim detaljima i crvenim sitotiskom kako bi se naglasile još više njegove sportske karakteristike. Unutrašnjost kabine je izvedena u Nero Ade (crnoj) Alcantari s prošivima u boji Rosso Alala (crvena), a sjedala su izrađena od karbonskih vlakana. Što se kotača tiče, SC 18 ima centralnu maticu za pritezanje, kao na pravim trkaćim automobilima. Posebno proizvedene gume su dimenzija 20 (naprijed) i 21 col (straga) Pirelli P Zero Corsa. Sam automobil je opremljen i telemetrijskim sustavom za mjerenje svih aspekata performansi na stazi.
Lamborghini je ranije nagovijestio da bi se mogao napraviti veći broj posebnih projekata, jer tržište potražuje unikatne kreacije za bogate kupace, povećavajući mogućnost da bi tvornički Le Mans program također mogli financirati kupci.
I za kraj, na pitanje hoće li Lamborghini ikada napraviti turbinom pogonjeni motor, Domenicali je izjavio: ' Reći da ne bilo bi pogrešno. Možda će doći vrijeme kada nam trebaju opcije motora manjeg kapaciteta da se zadržimo ispod određenih poreznih pragova ili čak da uđemo u određena područja. Kupci to ne traže, ali možda će propisi to učiniti. Ali imamo nekoliko godina prije nego što se odlučimo.'