tricolore

Maserati Trofeo kolekcija; Ghibli, Quattroporte i Levante su fantastični trio

11.08.2020 u 11:03

Bionic
Reading

Maseratijev neporecivi talijanski identitet predstavljen je u bojama nacionalne zastave Italije: zelena za Quattroporte, bijela za Levante i crvena za Ghibli, a zajednički moćni V8 motor razvija 580 KS

Maserati piše novo poglavlje svoje povijesti proširujući svoju zbirku modela s oznakom Trofeo. Nakon pokretanja modela Levante Trofeo 2018. godine, najekstremnije, najmoćnije verzije SUV-a, sada su dostupni i novi Quattroporte Trofeo i Ghibli Trofeo, koji su dosegnuli vrhunac performansi, sportskog i luksuznog karaktera.

Kako bi se još jednom istaknuo Maseratijev neporecivi talijanski identitet, boje odabrane za predstavljanje kolekcije Trofeo su boje Tricolore nacionalne zastave Italije: zelena za Quattroporte, bijela za Levante i crvena za Ghibli, koje se kombiniraju s bruniranim kromiranim dijelovima i sjajnim crvenim ukrasima za posebno agresivan i elegantan izgled.

Maserati reinterpretira svoje limuzine uvođenjem V8 motora, koji je već otkrio svu snagu u SUV-u Levante Trofeo. Izrađen je u Ferrarijevoj tvornici u Maranellu prema Maseratijevim specifikacijama, a modificiran je i razvijen kako bi pružio jednako impresivne performanse na limuzinama sa stražnjim pogonom.Srce modela Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo je 3,8-litreni V8 Twin Turbo benzinski motor s izlaznom snagom od 580 KS (426,5 kW) pri 6750 okr./min. i najvećim okretnim momentom od 730 Nm pri 2250-5250 okr./min. Sva tri Trofeo modela koriste 8-brzinski ZF-ov automatski mjenjač.

Iako je potpuno nov za Ghibli, V8 motor u prošlosti je već korišten na Quattroporte GTS, u verziji od 530 KS (390 kW). Danas je ovaj V8 motor s 580 KS dostupan na novim modelima Ghibli Trofeo, Quattroporte Trofeo i Levante Trofeo, u potpunosti u skladu sa standardima u skladu s propisima o potrošnji i emisijama.

Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo s ponosom mogu tvrditi da su najbrže Maseratijeve limuzine ikad, s maksimalnom brzinom od 326 km/h, dok je najveća brzina SUV-a Levante Trofeo 302 km/h. Što se ubrzanja od 0 do 100 km/h tiče, Ghibli Trofeo treba 4,3 sekunde, Quattroporte Trofeo 4,5 sekundi, a Levante Trofeo 4,1 sekundu.

Kao i Levante Trofeo, novi Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo također sadrže integrirani sustav upravljanja vozilom (Integrated Vehicle Control - IVC), s određenom postavkom koja jamči poboljšanu dinamiku vožnje, veću aktivnu sigurnost i još uzbudljivije performanse. Limuzine imaju Corsa gumb koji automobil postavlja za još sportskiji stil vožnje. Uključen je i Launch Control, funkcija kontrole pokretanja koja se prvi put pojavila u Levante Trofeu, kako bi se oslobodio svu snagu motora i pružio nevjerojatne performanse i autentično Maseratijevo iskustvo vožnje.

Dok je jedinstveni potpis svakog Maseratija zvuk njegovog motora, sada će kolekcija Trofeo biti još neponovljivija u izgledu zahvaljujući posebnim stilskim dodirima koji karakteriziraju ove visoko performantne modele. U to se ubrajaju prednja rešetka s dvostrukim okomitim šipkama u crnoj Black Piano doradi i uvođenje ugljičnih vlakana na prednjim usisnicima zraka i stražnjem ekstraktoru, pružajući još agresivniji izgled.

Čitava kolekcija Trofeo odlikuju se crvenim detaljima koji karakteriziraju donje profile bočnih ventilacijskih otvora i stiliziranu munju na Maseratijevog znački trozupca na C-stupovima.

Velike su promjene na stražnjem dijelu automobila, gdje su stražnja svjetla potpuno preinačena, s bumerang profilom inspiriranim modelom 3200 GT i konceptnim automobilom Alfieri.

Što se tiče modela Ghibli Trofeo, poklopac motora je također preinačen i sadrži dva agresivna zračna kanala za bolje hlađenje, baš kao i na Levante Trofeu. Modeli Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo opremljeni su 21-colnim Orione aluminijskim naplatcima, dok su na Levante Trofeu dostupni 22-colni Orione naplatci.

Karakterizacija Trofeo nastavlja se u unutrašnjosti, s novom instrumentnom pločom koja prikazuje ekskluzivno sučelje pri uključivanju, dok nasloni za glavu nose Trofeo značku s nazivom u trodimenzionalnom reljefu. Ekskluzivnost se proteže i na presvlake u unutrašnjosti, od prirodne kože Pieno Fiore.

ADAS sustav je evoluirao tako da uključuje nove funkcije, a zahvaljujući Active Driving Assist, funkcija potpomognute vožnje sada se može aktivirati na gradskim i izvangradskim cestama.

Nove tehnologije se pojavljuju i u MIA (Maserati Intelligent Assistant), multimedijskom zaslonu s poboljšanom rezolucijom i većom veličinom - 10,1 inča i na Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo, dok Levante zadržava 8,4-inčni zaslon, ali s poboljšanom razlučivosti i grafikom. Nadalje, zahvaljujući programu Maserati Connect, sada je kolekcija Trofeo uvijek povezana, s čitavim nizom usluga radi pojednostavljenja njegove upotrebe.

Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo bit će izgrađeni u tvornici Avvocato Giovanni Agnelli (AGAP) u Grugliascu (Torino), a Levante Trofeo u postrojenju Mirafiori (Torino).

Maserati Trofeo kolekcija
  • Maserati Quattroporte Trofeo
  • Maserati Quattroporte Trofeo
  • Maserati Quattroporte Trofeo
  • Maserati Quattroporte Trofeo
  • Maserati Quattroporte Trofeo
    +30
Maserati Trofeo kolekcija: Quattroporte, Levante i Ghibli Izvor: Promo fotografije / Autor: Aldo Ferrero