Dizelski motori bilježe pad prodaje iz mjeseca u mjesec, no njemački proizvođači još uvijek vjeruju u budućnost ove tehnologije
Razlog je jednostavan. Dizelaši su štedljiviji i emitiraju znatno manje CO2 od benzinaca. Mercedes planira i dalje razvijati dizelsku tehnologiju, no za svoj najmanji model, A-klasu, namijenio je agregat iz partnerskog odnosa s francuskom grupacijom Renault.
A180d tako će koristiti 1.5-litreni common-rail motor kojeg Renault koristi u skoro čitavoj paleti svojih proizvoda, a s nešto drugačijim ECU-om, alternatorom, start-stop sustavom i kompresorom klime, ovaj motor pogoni i Dacijine automobile.
Pod poklopcem A-klase ipak je malo snažniji te razvija 116 KS i 260 Nm, odnosno 16 KS i 20 Nm više.
A180d s ovim motorom sprinta do 100 km/h za 10,5 sekundi, postiže 202 km/h, te prosječno troši između 4,1 i 4,5 litre uz emisiju CO2 od 108 do 118 grama po kilometru.
Novi motor zadovoljava posljednje Euro 6 norme, te koristi SCR katalizator i AdBlue tehnologiju za smanjivanje dušikovih oksida, a njime opremljena A-klasa u Njemačkoj košta 31.395 eura.