Kinesko automobilsko tržište je najveće na svijetu, te kao takvo igra veoma važnu ulogu u planovima vodećih proizvođača vozila
Kinesko tržište je također veoma specifično. Dok ostala tržišta naglasak stavljaju na dizajn, sigurnost, tehnološku sofisticiranost ili pak praktičnost, Kinezi, čini se, prije svega preferiraju luksuz.
Već godinama Nijemci za njihovo tržište razvijaju izdužene verzije europskih modela, a sad je isti tretman dočekala i A-klasa. Kompaktnom automobilu međuosovinski razmak produžen je za 60 milimetara što se, očekivano, ponajviše odrazilo na ponudu prostora za putnike na stražnjoj klupi.
A-klasa L Sedan je također dobila novi MBUX sustav s prepoznavanjem glasovnih naredbi na sečuanskom i mandarinskom dijalektu, te navigacijom s proširenom stvarnošću.
Inicijalno će automobil biti ponuđen s 1,33-litenim četverocilindričnim benzincem od 136 i i163 KS, dok bi Kinezi u dogledno vrijeme pod poklopcem trebali naći i dvolitreni motor sa 190 KS. Sedmerobrzinski automatik s dvije spojke standardni je dio opreme.
Kakve su šanse da produženu A-klasu dočekamo u Europi? Praktički nikakve.