Nakon što je Njemački visoki sud omogućio gradovima da samostalno donose odluke o zabranama korištenja dizelskih automobila s previsokom emisijom štetnih plinova, rješenje za vlasnike ovih vozila još uvijek se ne nazire
Prošlogodišnji dogovor vlade i proizvođača automobila iznjedrio je softversko unapređenje za čak 5 milijuna problematičnih dizelskih automobila, no mnogi misle kako ovo rješenje nije dovoljno.
Među njima je i ministrica ekologije Svenja Schulze koja je Tagesspiegelu rekla kako je uvjerena da će gradovi poput Münchena i Stuttgarta krenuti sa zabranama ako proizvođači ne krenu s izmjenom komponenata koje bi osigurale niže emisije dušikovih oksida.
‘Bojim se da u gradovima koji su drastično premašili emisijske kvote softverska unapređenja neće biti dovoljna’, rekla je Schulze.
Proizvođačima automobila poručila je kako su hardverske izmjene jedino realistično rješenje za izbjegavanje zabrana, te da se očekuje kako će trošak ove servisne akcije morati sami podmiriti, jer su problem sami i uzrokovali.