Svi novi modeli Maseratija, uključujući ažurirane trenutne modele, nudit će autonomnu vožnju, počevši od razine dva djelomične automatizacije, koja napreduje do razine tri
Maserati je najavio proizvodne planove svojih prvih hibridnih i električnih modela s baterijama, uključujući električni sportski automobil i novi SUV. Legendarni talijanski proizvođač sportskih automobila osnovan u Bolonji još davne 1914. godine svoja je vozila uvijek isticao kao 'luksuzne, sportske i stilski pretočene u ekskluzivne automobile'. Sjedište tvrtke sada je u Modeni, a amblem joj je trozubac. U vlasništvu je talijansko-američkog automobilskog giganta Fiat Chrysler Automobilesa (FCA).
Sam Maserati si je postavio proizvodni limit od 75.000 vozila godišnje, a pored modela Ghibli i Quattroporte, nude GranTurismo, GranTurismo kabriolet te Maserati Levante, prvi ikad SUV Maseratija.
Prvi električni sportski automobil bit će proizveden u tvornici Maserati u Modeni, na sjeveru Italije, gdje se nadograđuje proizvodna linija kako bi se prilagodila njegovom električnom pogonu, navodi se u priopćenju proizvođača luksuznih automobila.
Maserati nije dao više detalja o samom automobilu, ali je poznato da bi mogao biti suparnik superautomobilima Ferrari F8 Tributo i Lamborghini Huracan, a ne, kao što se ranije očekivalo, proizvodna verzija konceptnog automobila Alfieri, predstavljenog na autosalonu u Ženevi 2014. godine.
Upitan u razgovoru za jedan talijanski list u kolovozu hoće li to biti proizvodna verzija Alfieri Coupea, izvršni direktor Harald Wester odgovorio je: 'Ne, to će biti sportski automobil u skladu s naslijeđem Maseratija.'
Sportski automobil imat će i benzinsku verziju koja će se lansirati 2020. godine prije električne varijante.
Novi SUV srednje veličine krenut će u proizvodnju početkom 2020. godine u tvornici FCA-e u Cassinu u središnjoj Italiji, gdje se proizvodi Alfa Romeo Stelvio. Postrojenje će dobiti novu liniju za SUV koja će proizvoditi elektrificirane automobile.
Očekuje se da će SUV stići u prodaju početkom 2021. godine kao suparnik Porsche Macana. Pozicionirat će se ispod SUV modela Maserati Levante.
Sljedeće godine Maserati će predstaviti svoj prvi hibridni automobil, elektrificiranu verziju limuzine Ghibli. Očekuje se da će to biti plug-in hibridna verzija.
Granturismo kupe i kabriolet GranCabrio zamijenit će dva potpuno električna modela koji će se graditi ili u Grugliascu ili u Mirafiori u Torinu, rekli su iz Maseratija.
Svi novi modeli Maseratija, uključujući ažurirane trenutne modele, nudit će autonomnu vožnju, počevši od razine dva djelomične automatizacije, koja napreduje do razine tri, a na kojoj automobil može manevrirati u voznoj traci i izvan nje ili se zaustaviti ako vozač nije u mogućnosti preuzeti kontrolu nad vozilom.
Maseratijevo ulaganje u elektrifikaciju dio je plana koji je FCA najavila prošle godine - to da će u razdoblju od 2019. do 2121. godine utrošiti pet milijardi eura u Italiji.